Google Scholar: citations
Llegir textos a les classes de ciències
Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Date: 2005
Abstract: La distinció entre fet, fet científic i model és necessària per a la correcta interpretació dels textos científics.
Rights: Tots els drets reservats.
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Ensenyament de les ciències
Published in: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 1 (2005) p. 31-32, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/18222
Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n1-marba
DOI: 10.5565/rev/ciencies.348


2 p, 21.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Ciències
Articles > Research articles

 Record created 2006-04-19, last modified 2022-02-20



   Favorit i Compartir