Google Scholar: citas
Llegir textos a les classes de ciències
Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Fecha: 2005
Resumen: La distinció entre fet, fet científic i model és necessària per a la correcta interpretació dels textos científics.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Ensenyament de les ciències
Publicado en: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 1 (2005) p. 31-32, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/18222
Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n1-marba
DOI: 10.5565/rev/ciencies.348


2 p, 21.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Ciències
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2006-04-19, última modificación el 2022-02-20



   Favorit i Compartir