Google Scholar: citations
El reto de un cambio insoslayable. La formación del profesorado de ciencias
Sáez, M. J.

Date: 1990
Abstract: This work is an analysis of science teacher training needs according to the model put forward by the educational authorities and the problems arising in the school experimenting the new curricular design.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 2 (1990) p. 144-152, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51313
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n2-saez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4931


9 p, 515.6 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2009-10-23, last modified 2022-07-31



   Favorit i Compartir