Google Scholar: cites
Evaluación de un plan instruccional dirigido hacia la evolución de las concepciones de los estudiantes acerca de circuitos eléctricos
Andrés Zuñeda, María Maite

Data: 1990
Resum: This paper presents the results of a research with high school students. The work began with the diagnosis of conceptions in the students about the electrics circuit. Then it evaluated the effect of the instructional proposition. The instruction intended to stimulate the conceptual conflict and produce the conceptual change in the students.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 231-237, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51331
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-andres
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4951


7 p, 358.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2023-05-19



   Favorit i Compartir