Google Scholar: citations
Evaluación de un plan instruccional dirigido hacia la evolución de las concepciones de los estudiantes acerca de circuitos eléctricos
Andrés Zuñeda, María Maite

Date: 1990
Abstract: This paper presents the results of a research with high school students. The work began with the diagnosis of conceptions in the students about the electrics circuit. Then it evaluated the effect of the instructional proposition. The instruction intended to stimulate the conceptual conflict and produce the conceptual change in the students.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 231-237, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51331
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-andres
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4951


7 p, 358.4 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2009-10-26, last modified 2023-05-19



   Favorit i Compartir