Apunts per a un model pedagògic per a l'ensenyament a distància de la tradumàtica
Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)

Data: 2002
Resum: L'article exposa una proposta d'esquema de model pedagògic per a l'ensenyament a distància de la tradumàtica centrat en un procés d'aprenentatge que gira a l'entorn d'una classe enregistrada en format digital, i unes activitats síncrones i asíncrones tutelades per la presència d'un responsable docent.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Col·lecció: Papers de Tradumàtica
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Tradumàtica ; Traducció ; Ensenyament de la tradumàtica ; Ensenyament a distància ; Models pedagògics
Publicat a: Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002



6 p, 40.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup de recerca Tradumàtica
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2010-12-13, darrera modificació el 2022-09-10



   Favorit i Compartir