Apunts per a un model pedagògic per a l'ensenyament a distància de la tradumàtica
Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)

Fecha: 2002
Resumen: L'article exposa una proposta d'esquema de model pedagògic per a l'ensenyament a distància de la tradumàtica centrat en un procés d'aprenentatge que gira a l'entorn d'una classe enregistrada en format digital, i unes activitats síncrones i asíncrones tutelades per la presència d'un responsable docent.
Derechos: Tots els drets reservats.
Lengua: Català
Colección: Papers de Tradumàtica
Documento: Comunicació de congrés ; recerca
Materia: Tradumàtica ; Traducció ; Ensenyament de la tradumàtica ; Ensenyament a distància ; Models pedagògics
Publicado en: Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002



6 p, 40.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Artes y humanidades > Grup de recerca Tradumàtica
Contribuciones a jornadas y congresos > Ponencias y comunicaciones > Ponencias y comunicaciones de la UAB

 Registro creado el 2010-12-13, última modificación el 2022-09-10



   Favorit i Compartir