Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües (AICLE) i alumnes amb necessitats educatives especials : un estudi de cas
Jiménez Jiménez, Montserrat
Escobar Urmeneta, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2009
Abstract: En aquest treball de recerca s'estudia el procés d'aprenentatge del principi d'Arquimedes que desenvolupa un estudiant amb necessitats educatives especials durant una unitat didàctica de ciències en anglès. Les preguntes de recerca són: (1) quines activitats d'aprenentatge realitza aquest alumne per apropiar-se dels continguts proposats? i (2) quins aprenentatges s'observen i com es mostren discursivament aquests aprenentatges? L'anàlisi ha revelat que l'estudiant fa servir diferents estratègies per intentar comprendre el contingut meta; mostra indicis d'aprenentatge a curt termini sobre la major part d'aquest contingut, al mateix temps que s'aproxima discurs científic, començant així a desenvolupar les competències científica i comunicativa.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster oficial de recerca en didàctica de la llengua i la literatura
Document: Treball final de grau
Subject: Educació especial ; Educació inclusiva



99 p, 2.5 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2011-02-18, last modified 2022-07-16



   Favorit i Compartir