La interpretació i l'argumentació en l'aprenentatge del pensament social crític : la construcció del pensament social crític mitjançant la pràctica de les habilitats cognitivolingüístiques d'interpretar i d'argumentar, una recerca aplicada a l'aula
Gómez Rovira, Pere Pau
Canals i Cabau, Roser
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2011
Description: 156 p.
Abstract: Hi ha una arrelada corrent en l'ensenyament de les Ciències Socials que considera que aquesta matèria ha d'ajudar a potenciar, mitjançant el procés d'ensenyament i d'aprenentatge, el desenvolupament del pensament social crític (i el concepte associat del relativisme) entre l'alumnat. En aquesta línia, i com objecte de la recerca, és el valorar i avaluar la importància de l'ensenyament de les habilitats lingüístiques associades a continguts de Ciències Socials, en el desenvolupament del pensament social crític. Es treballen, essencialment, les habilitats lingüístiques: d'interpretar, de justificar i d'argumentar, i la seva correspondència amb tipologies textuals i orals.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials. Treballs de recerca de postgrau
Document: Treball final de grau
Subject: Ciències socials ; Ensenyament ; Pensament crític



157 p, 7.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2012-01-20, last modified 2024-05-25



   Favorit i Compartir