Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
1.2 MB Consumer responsibility for sustainable consumption and the preference for local brands / Canal Simón, Berta ; Rialp Criado, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball té com a objectiu determinar l'impacte de la responsabilitat del consumidor per un consum sostenible dels joves en la probabilitat de compra de marques locals considerant l'experiència, la imatge i la qualitat de les marques locals com a mediadors i el paper de l'etnocentrisme com a antecedent de la qualitat i de la probabilitat de comprar marques locals. [...]
Este trabajo tiene como objetivo determinar el impacto de la responsabilidad del consumidor por un consumo sostenible de los jóvenes en la probabilidad de compra de marcas locales considerando la experiencia, la imagen y la calidad de las marcas locales como mediadores y el papel del etnocentrismo como antecedente de la calidad y de la probabilidad de comprar marcas locales. [...]
This paper aims to determine the impact of consumer responsibility for sustainable consumption of young people on local brand purchase likelihood considering the experience, the image, and the quality of local brands as mediators and the role of ethnocentrism as antecedent of the quality and local brand purchase likelihood. [...]

2023
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.