Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
6 p, 219.5 KB Hacking the code : una aproximació indagadora a l'ensenyament del codi genètic, o seguint les passes de Nirenberg i Khorana / Domènech Casal, Jordi (INS Marta Mata (Montornès del Vallès)) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències
Es descriu el disseny i aplicació d'una activitat didàctica sobre el codi genètic, al llarg de tres eixos didàctics: l'aprenentatge per indagació, la naturalesa del coneixement científic i la reflexió sobre els aprenentatges. [...]
The article presents a didactic activity about the Genetic Code, based on three methodo-logic principles: Inquiry-based science education, creation and nature of the scientific knowledge , and reflection on the learning process. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.90
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 20-25  
2.
7 p, 503.6 KB Construint la visió sistèmica del cos humà a partir de la lectura crítica d'una controvèrsia socio-científica / Domènech Calvet, Ana Mª (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències
En aquest article es mostra el desenvolupament d'una activitat, realitzada a 3r d'ESO i 1r de batxillerat per treballar la visió sistèmica del cos humà a través de la lectura crítica de la entrevista d'un farmacèutic publicada a un diari. [...]
2013 - 10.5565/rev/ciencies.100
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 26-32  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.