Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
29 p, 130.7 KB Anàlisi acústica de la resolució de xocs accentuals en català / Prieto Vives, Pilar 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Oliva, Salvador (Universitat de Girona) ; Palmada Félez, Blanca (Universitat de Girona) ; Serra, Pep (Universitat de Girona) ; Blecua, Beatriz (Universitat de Girona) ; Llach Carles, Sílvia (Universitat de Girona) ; Oliva, Victòria (Universitat de Girona)
Aquest estudi analitza el procés de producció de dues síl·labes que es troben en posició de xoc accentual en català i descriu les principals estratègies de resolució que utilitza la llengua en aquests contextos. [...]
This study aims at examining the production process of two syllables in a clash context and at describing the stress clash resolution strategies used in Catalan. First, we carried out a perception experiment (500 target sentences) which proved a high level of confusion between stressed syllables in a clash environment and unstressed syllables (camí net vs. [...]

2001
Estudios de fonética experimental, Vol. XI (2001) , p. 13-40  
2.
15 p, 564.1 KB Contrarios y aprendizaje : preferencia por las diferencias salientes entre objetos / Llach Carles, Sílvia (Universitat de Girona) ; Ribot, M. Dolors de (Universitat de Girona)
A partir de la hipótesis de que los contrarios son un elemento adecuado para las tareas de aprendizaje, en este estudio se ha investigado la respuesta de niños y adultos ante una serie de estímulos que se han agrupado en más opuestos y menos opuestos. [...]
A partir de la hipòtesi que els contraris són un element adient per a les tasques d'aprenentatge, en aquest estudi s'ha investigat la resposta de nens i adults davant una sèrie d'estímuls que s'han agrupat en més oposats i menys oposats. [...]
Based on the assumption that the opposites are appropriate in learning tasks, this study investigates the children's and adults' responses to a series of stimulus that have been grouped into two categories: the more and the less opposites. [...]

2010 - 10.5565/rev/educar.87
Educar, Núm. 46 (2010) , p. 107-121  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
537 p, 3.6 MB Fonaments fonètics de l'adquisició de la fonologia de les consonants del català / Llach Carles, Sílvia ; Palmada Félez, Blanca, dir. (Universitat de Girona)
En aquest treball estudiem els errors que es produeixen durant l'adquisició de les consonants del català. Hem dissenyat una prova de denominació de paraules i una prova de repetició de pseudoparaules. [...]
The purpose of this study is to look into the errors that are frequently produced during the acquisition of sounds of the Catalan language. Two tasks have been designed: one consists of naming words and the other in repetition of pseudowords. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
3 p, 83.4 KB Fonètica aplicada a la patologia del llenguatge [23893] / Prieto, Pilar ; Llach Carles, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Setembre 2004-05
Diplomat en Logopèdia [177]  
 Accés restringit a la UAB
2.
5 p, 206.8 KB Fonètica aplicada a la patologia del llenguatge [23893] / Prieto, Pilar ; Llach Carles, Sílvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Juny 2004-05
Diplomat en Logopèdia [177]  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.