Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
5 p, 119.5 KB Textos en la enseñanza-aprendizaje de Ciencias : un enfoque a partir de teorías de lectura e implicaciones para la elaboración de materiales instruccionales / Nigro, Rogério G. (Universidade de São Paulo. Faculdade de Educação) ; Trivelato, Silvia L. F.
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra ( 2005) , p. 1-5  
2.
16 p, 806.9 KB Un modelo de prueba escrita que revela capacidades relacionadas con el proceso de aprendizaje / Nigro, R. G.
Despite the criticisms made by several teachers, the taxonomy originally proposed by Bloom et al and some of its most recent versions, remain largely used in the making of written tests. By employing the concept of «Capability», types of questions for written tests are compared and distinguished with respect to the capabilities required to solve them. [...]
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4255
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 347-361  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Nigro, R. G.
1 Nigro, R.G.
1 Nigro, Rogério G.
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.