Results overview: Found 1 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
9 p, 49.8 KB Diferents vies per a treballar aspectes d'arqueologia i patrimoni en el currículum de l'ESO i el batxillerat / Ojuel Solsona, Maria (IES Badalona-7 (Badalona, Catalunya))
La introducció de l'arqueologia a l'ESO respon perfectament als plantejaments de la reforma de l'ensenyament secundari: pel que fa als continguts procedimentals, estableix incògnites o preguntes que estimulen l'alumnat a plantejar-se hipòtesis i a elaborar estratègies per a resoldre-les; i pel que fa als continguts actitudinals, ajuda a valorar el patrimoni històrico-artístic. [...]
La introducción de la arqueología en la E. S. O. responde perfectamente a los de planteamientos dela reforma de la enseñanza secundaria: en lo que se refiere a los contenidos procedimentales, establece incógnitas o preguntas que estimulan al alumnado a plantearse hipótesis y a elaborar estrategias para resolverlas; y en lo referente a los contenidos actitudinales, ayuda a valorar el patrimonio histórico-artístico. [...]
The introcution of archeology in the new compulsory seconfary schools levels adapts perfectly to the statements of Spanish eduction reform. In respect to the procedural contents, archaeology raises questions that stimulate the pupils to formulate hypothesis and to propose strategies in order to solve them. [...]

1996
Treballs d'arqueologia, N. 4 (1996) p. 32-40  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.