Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
8 p, 429.3 KB ¿Qué aprendemos de las semejanzas entre las ideas históricas y el razonamiento espontáneo de los estudiantes? / Saltiel, E. ; Viennot, L.
1985 - 10.5565/rev/ensciencias.5249
Enseñanza de las ciencias, V. 3 n. 2 (1985) p. 137-144  
2.
6 p, 287.2 KB Un ejemplo de aportación de la didáctica de la física a la enseñanza : los ejercicios cualitativos y los razonamientos funcionales / Saltiel, E.
Didactic specialists use exercises as a resource for research, whereas for teachers they are resources for teaching and evaluating. In most cases the evaluative exercises are of a quantitave type and the didactic value of the exercises of a qualitative type is not clearly shown. [...]
1991 - 10.5565/rev/ensciencias.4727
Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 3 (1991) p. 257-262  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.