Resultats globals: 3 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
17 p, 179.0 KB Alfabetización digital para la educación social : de las competencias digitales a los conocimientos críticos / Fernández-de-Castro, Pedro (Universitat Oberta de Catalunya) ; Bretones Peregrina, Eva (Universitat Oberta de Catalunya) ; Solé Blanch, Jordi (Universitat Oberta de Catalunya) ; Meneses, Julio (Universitat Oberta de Catalunya) ; Aranda, Daniel (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sampedro, Víctor (Universidad Rey Juan Carlos)
Abordamos la intersección entre la alfabetización digital y la educación social, particularmente en el trabajo socioeducativo con la población joven orientado a fomentar su compromiso cívico. Este desafío requiere que los profesionales de la educación social tengan una formación holística en alfabetización digital, tanto en competencias como en conocimientos críticos digitales. [...]
Abordem la intersecció entre l'alfabetització digital i l'educació social, particularment a la feina socioeducativa amb la població jove orientada a fomentar-ne el compromís cívic. Aquest repte requereix que els professionals de l'educació social tinguin una formació holística en alfabetització digital, tant en competències com en coneixements crítics digitals. [...]
We address the intersection between digital literacy and social education, particularly in socio-educational work with young people aimed at fostering their civic engagement. This challenge requires that social education professionals have holistic training in digital literacy, both in skills and critical digital knowledge. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1722
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 49-65 (Monográfico)  
2.
6 p, 81.8 KB L'educació per a la ciutadania i l'ideal de l'autonomia democràtica / Solé Blanch, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ballart, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Entre els múltiples paradigmes d'educació existents, en podem identificar dos de bàsics: una visió moral-col·lectiva basada en un paradigma cultural que ressalta la responsabilitat moral i política de l'educació, i una visió utilitari-pragmàtica basada en un paradigma economicista que subratlla la dimensió pragmàtica de l'educació. [...]
2005
Idees, Núm. 25 (2005) , p. 50-60  
3.
22 p, 109.2 KB Cinema i educació (social). Tres mirades pedagògiques d'una mateixa pel·lícula. El cas de «Sleepers» / Solé Blanch, Jordi (Universitat Rovira i Virgili) ; Gómez Serra, Miquel (Universitat de Barcelona) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La verificació que la vida acadèmica està patint una revolució formal i de contingut obliga a recrear el discurs pedagògic introduint-hi elements molt heterogenis. Ressaltar els valors culturals dels diferents mitjans de comunicació ens permet destacar les potencialitats i l'ús del cinema com a instrument docent facilitador dels aprenentatges dels alumnes. [...]
Nowadays, at the universities, there is the idea that the academic practice is undergoing under a formal and in deep revolution that it forces to recreate the academic dynamics and practice introducing new heterogeneous elements or reintroducing some old ones. [...]
La verificación que la vida académica está sufriendo una revolución formal y de contenido obliga a recrear el discurso académico introduciendo elementos muy heterogéneos. Resaltar los valores culturales de los diferentes medios de comunicación nos permite destacar las potencialidades y el uso del cine como instrumento docente facilitador de los aprendizajes de los alumnos. [...]

2008 - 10.5565/rev/educar.143
Educar, N. 41 (2008) p. 93-114  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.