Results overview: Found 6 records in 0.03 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 4 records found
Research literature, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
9 p, 207.9 KB El diseño de contenidos multimedia para entornos virtuales de aprendizaje / Dorado Perea, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Los contenidos son el verdadero vehículo de aprendizaje en cualquier secuencia didáctica. Combinados con las actividades se convierten en el tandem necesario para el desarrollo de cualquier propuesta formativa. [...]
2006
Didáctica, innovación y multimedia, N. 4 (2006)  

Books and collections 4 records found  
1.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
2.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
3.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
4.
2 p, 205.1 KB Manual d'identitat corporativa : síntesi / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2009  

Research literature 1 records found  
1.
82 p, 879.3 KB Disidencias sexuales y luchas feministas en la comunidad romaní : manual de estilo para un tratamiento periodístico inclusivo / Sánchez-Montañés Quintana, Pablo ; Huertas Bailén, Amparo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Poble Gitano ha estat històricament estigmatitzat i això ha quedat reflectit als mitjans de comunicació amb l'aparició d'informacions errònies i estereotipades. A més, en homogeneitzar la imatge de la comunitat, se n'ha invisibilitzat la diversitat interna i, molt especialment, aquelles persones que no seguien amb les tradicions pròpies, com els gitanos LGTBIQ+ i les dones feministes. [...]
El Pueblo Gitano ha estado históricamente estigmatizado y eso ha quedado reflejado en los medios de comunicación con la aparición de informaciones erróneas y estereotipadas. Además, al homogeneizar la imagen de la comunidad, se ha invisibilizado su diversidad interna y, muy especialmente, aquellas personas que no seguían con las tradiciones propias, como los gitanos LGTBIQ+ y las mujeres feministas. [...]
The Gypsy population has historically been stigmatized and it has remained in mass media communication, appearing erroneous and stereotyped information. In addition, the homogenized image has hidden internal diversity and, especially, those people who do not follow their own traditions, such as LGTBIQ+ gypsies and feminist women. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.