Resultats globals: 26 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 26 registres trobats
Llibres i col·leccions 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 77.9 KB Les polítiques de comunicació / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol s'ocupa essencialment de les polítiques públiques que afecten el sector audiovisual català durant el bienni 2005-2006, sense oblidar altres mesures, com les reformes de l'Estatut d'Autonomia i els seus efectes sobre les polítiques de comunicació de la Generalitat o el model d'ajudes als mitjans que va plantejar el nou govern tripartit. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 217-231  
2.
31 p, 125.5 KB La recerca i els estudis sobre comunicació a Catalunya. Estat de la qüestió (2005 i 2006) / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Reguero, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García Sedó, Ramón (Universitat Autònoma de Barcelona)
La recerca i els estudis sobre comunicació a Catalunya plantegen, durant el bienni 2005-2006, alguns problemes específics, caracteritzats per un creixement quantitatiu accelerat i un dèficit de planificació i coordinació heretats de períodes anteriors. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 317-347  
3.
5 p, 32.4 KB Comunicació, periodisme i empresa / Garcia i Tabernero, Jordi (Gas Natural SDG)
L'autor proposa en el text una visió dels gabinets de comunicació d'empreses i institucions com a instruments necessaris, per la necessitat d'explicar a molts tipus de destinataris les seves actuacions, i que cal fer-ho amb professionalitat i en un entorn que va canviant, encara que no precisa en quina direcció. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 309-313  
4.
4 p, 29.9 KB L'àgora digital / Pericot, Jordi (Universitat Pompeu Fabra)
L'autor d'aquest capítol analitza l'aportació d'Internet a les relacions comunicatives, més enllà de l'acceleració que ha portat a la dinamització cultural, amb la seva capacitat de posar en circulació de forma descentralitzada la informació i les idees. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 305-308  
5.
5 p, 35.8 KB Producció periodística : tendències contemporànies / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'autora analitza, en aquest capítol, els canvis que s'estan produint en la producció informativa en l'entorn de mundialització i digitalització actual, i n'explicita les tendències i causes. Parteix de la dinàmica econòmica per apuntar la mercantilització com a substituta del valor sociocultural de la informació, a la qual s'afegeix la competitivitat creixent i la concentració empresarial. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 299-303  
6.
6 p, 39.0 KB La professió periodística. Canvis, necessitats i organització / Pérez Oliva, Milagros (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Periodisme i de Comunicació Audiovisual)
El periodisme i la premsa escrita estan en crisi, però és només una crisi d'adaptació i no de la funció social que tenen, sosté l'autora d'aquest capítol, que distingeix sobretot dos fenòmens: la crisi d'audiència i la crisi de credibilitat. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 293-298  
7.
5 p, 32.3 KB La mesura d'audiències a Catalunya : el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest capítol, l'autor justifica la creació del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, una eina que mesura les audiències i els usos dels mitjans, i la necessitat de facilitar a les empreses, l'administració i el país en general un instrument que reculli la informació sobre l'especificitat de l'espai comunicatiu català. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 287-291  
8.
4 p, 30.1 KB I després de la TDT, què? Els canvis que han de venir en la televisió / Majó, Joan, 1939- (Corporació Catalana de Ràdio i Televisió)
La televisió serà ja sempre digital, un cop s'hagi fet l'apagada analògica terrestre, sosté l'autor, que considera que els veritables canvis en el mitjà es donaran en el suport terrestre de difusió. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 283-286  
9.
6 p, 38.0 KB Les agències de notícies a Catalunya : sentit i transformacions / Pérez Novell, Albert (Agència de Comunicació Local, S.A.) ; Muro Benayas, Ignacio (Agència EFE)
La necessitat que hi hagi una agència de notícies catalana ha estat un dels temes recurrents en les polítiques sobre comunicació a Catalunya des de la recuperació de l'autonomia política i, els darrers anys, s'ha potenciat des del govern la iniciativa existent. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 277-282  
10.
6 p, 35.9 KB De com la publicitat està mudant la pell / Lorente, Joaquín (Euro RSCG World Wide) ; Ferré, Teresa, trad.
L'activitat publicitària està immersa en un procés de transformació radical -segons el parer de l'autor d'aquest capítol- que afecta tots els seus components, en bona part a causa de l'augment de les possibilitats comunicatives del moment actual. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 271-276  

Llibres i col·leccions : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.