Delante de los negocios, detrás de los acontecimientos : nuevos problemas de la sociologia de la comunicación de masa en España (1986-1990)
Moragas Spà, Miquel de, 1943-
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Data: |
1990 |
Resum: |
Las transformaciones del sistema comunicativo español determinan las actuales orientaciones de la investigación sociológica en este campo. Recuperar la investigación no finalista sería el objetivo central de una política científiCa democrática. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 22 (1990) , p. 58-64, ISSN 0213-084X |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2019-05-23, darrera modificació el 2023-10-01