Delante de los negocios, detrás de los acontecimientos : nuevos problemas de la sociologia de la comunicación de masa en España (1986-1990)
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 1990
Resum: Las transformaciones del sistema comunicativo español determinan las actuales orientaciones de la investigación sociológica en este campo. Recuperar la investigación no finalista sería el objetivo central de una política científiCa democrática.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 22 (1990) , p. 58-64, ISSN 0213-084X



7 p, 5.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2019-05-23, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir