Delante de los negocios, detrás de los acontecimientos : nuevos problemas de la sociologia de la comunicación de masa en España (1986-1990)
Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona)

Date: 1990
Abstract: Las transformaciones del sistema comunicativo español determinan las actuales orientaciones de la investigación sociológica en este campo. Recuperar la investigación no finalista sería el objetivo central de una política científiCa democrática.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 22 (1990) , p. 58-64, ISSN 0213-084X



7 p, 5.1 MB

The record appears in these collections:
Articles > Research articles
Articles > Published articles

 Record created 2019-05-23, last modified 2023-10-01



   Favorit i Compartir