Canvis en els hàbits de consum
Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)

Publicació: Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017
Resum: Els hàbits de consum de l'audiència s'estan transformant gràcies a la portabilitat de les tecnologies de la comunicació i a les xarxes socials, que donen una rellevància més gran al moment i el lloc d'accés, així com també al fet que creem i compartim continguts amb altres persones. A Catalunya, durant el bienni 2015‒2016 aquests canvis han provocat una transformació del mateix concepte d'audiència, que ha de buscar noves variables per definir la seva funció en l'entorn mediàtic del segle XXI.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2014/SGR-1594
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La novena edició, corresponent al bienni 2015-2016, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya; el patrocini de Gas Natural Fenosa; la subscripció institucional de la Societat Catalana de Comunicació (filial de l'Institut d'Estudis Catalans); i la col·laboració científica d'EGM Baròmetre Catalunya, comScore, InfoAdex, el Portal de la Comunicació (InCom-UAB), i l'Observatori de la Comunicació a Catalunya
Nota: En el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2014-2016 (Referència de concessió 2014 SGR 01594).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Lexikon Informes; 5
Document: Capítol de llibre
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Consum ; Audiència
Publicat a: Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 219-229, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/214098


12 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2019-10-17, darrera modificació el 2023-10-27



   Favorit i Compartir