Resultats globals: 6 registres trobats en 0.05 segons.
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
12 p, 1.1 MB Canvis en els hàbits de consum / Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els hàbits de consum de l'audiència s'estan transformant gràcies a la portabilitat de les tecnologies de la comunicació i a les xarxes socials, que donen una rellevància més gran al moment i el lloc d'accés, així com també al fet que creem i compartim continguts amb altres persones. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 219-229  
2.
5 p, 101.4 KB Introducció / Civil i Serra, Marta ; Corbella, Joan M. ; Ferré Pavia, Carme, 1969- ; Sabaté i Salazar, Joan
El sistema comunicatiu català està sotmès a unes pressions de canvi com potser no ho havia estat mai fins ara. Aquesta és una afirmació habitual en els múltiples debats sobre els mitjans de comunicació i les indústries culturals i creatives, i és comuna a la pràctica totalitat dels països - amb els matisos corresponents a cada lloc-. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 15-19  
3.
286 p, 12.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 5)  
4.
11 p, 783.3 KB Els sistemes de mesuraments d'audiències / Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els sistemes de mesurament d'audiències han viscut canvis molt significatius en el bienni 2013-2014. El més representatiu ha estat la transformació del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura en l'EGM Baròmetre Catalunya, que ha canviat la visualització dels mitjans de proximitat i, per tant, la definició del valor de la publicitat a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 73-83  
5.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
6.
6 p, 65.8 KB Els estudis d'audiència i la seva incidència en el sistema de comunicació / Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
Aquest capítol fa referència a la situació actual dels estudis d'audiència en una etapa de profundes transformacions en el panorama dels mitjans i a la necessitat d'establir noves eines d'anàlisi dels usos i de les audiències dels mitjans de comunicació. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 363-368  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.