Quizizz : gamificación en el aula mediante Quizziz
Fernández González, Jorge (Universitat d'Alacant. Departament de Didàctica General i Didàctiques Especifiques)
Toledo Jiménez, Beatriz (Universitat d'Alacant. Departament de Didàctica General i Didàctiques Especifiques)
Toledo Jiménez, María Elena (Universitat d'Alacant. Departament de Didàctica General i Didàctiques Especifiques)

Data: 2022
Resum: La gamificación es una metodología cada vez más extendida en las distintas etapas educativas cuya finalidad es generar un aprendizaje significativo en el alumno, utilizando el juego como herramienta aumentando la motivación y participación del alumnado. En la presente comunicación se muestra una propuesta de intervención en el aula mediante la herramienta Quizziz como herramienta para gamificar el aula. Artículo presentado en el 59 Encuentro de Centros Innovadores (27-10-21).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Gamificación ; Innovación ; TRIC ; Quizziz
Publicat a: Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 40 (2022) (Bones pràctiques i Recursos) , ISSN 1699-3748

Adreça original: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/402798


8 p, 482.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Didáctica, Innovación y Multimedia
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2022-07-27, darrera modificació el 2022-11-11



   Favorit i Compartir