El Nou Consumidor [43402]
Lorite, Nicolàs
Vinyals Ros, Albert
Vinyals Mirabent, Sara
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: The New Consumer
Títol variant: El Nuevo Consumidor
Data: 2023-24
Resum: Objectius: Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". Conèixer les noves tendències de consum i dels segments emergents. Aplicar de forma estratègica la comunicació persuasiva adreçada al nou model de persona consumidora. Conèixer la representació de la diversitat en la publicitat i els seus efectes dinamitzadors interculturals. Identificar la funció de la publicitat social com a ens de transformació i els seus efectes en la conscienciació dels consumidors en la seva col·laboració amb en temes claus com la vulnerabilitat infantil i la sífilis. Conèixer com les organitzacions defineixen el seu propòsit corporatiu alineat amb aquelles accions i / o comunicacions que s'articulen a favor de la dona, com a potencial consumidora, amb missatges que empoderen dones i nenes.
Resum: Objetivos y contextualización: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". Conocer las nuevas tendencias de consumo y de los segmentos emergentes. Aplicar de forma estratégica la comunicación persuasiva dirigida al nuevo modelo de consumidor y consumidora. Conocer la representación de la diversidad en la publicidad y sus efectos dinamizadores interculturales. Identificar la función de la publicidad social como ente de transformación y sus efectos en la concienciación de los consumidores en su colaboración en temas claves como la vulnerabilidad infantil y la sífilis. Conocer cómo las organizaciones definen su propósito corporativo alineado con aquellas acciones y/o comunicaciones que se articulan a favor de la mujer, como potencial consumidora, con mensajes que empoderan a mujeres y niñas.
Resum: Objectives and Contextualisation: Identify the different types of consumers and consumers from the persuasive and psychological point of view. Analyze the behavior habits and needs of consumers and consumers under the perspective of "Shopper understanding studies". Know the new consumer trends and emerging segments. Strategically apply persuasive communication aimed at the new "consumer" and consumer model. Know the representation of diversity in advertising and its intercultural dynamizinf effects. Identify the function of social advertising as a transformative entity and its effects on consumer awareness in their collaboration on key issues such as childhood vulnerability and syphilis. Know how organizations define their corporate purpose aligned with those actions and/or communications that are articulated in favor of women, as potential consumers, with messages that empower women and girls. To understand the identity dialectics between ads and consumers to create persuasive messages. To identify different effects that bias advertising interpretation.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, Castellà i Anglès
Titulació: Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 490.7 KB

Anglès
4 p, 838.2 KB

Castellà
6 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2023-10-04, darrera modificació el 2023-10-06



   Favorit i Compartir