Scopus: 0 cites, Google Scholar: cites
Editors' Note : Reconceptualising ICTs in foreign language teaching and learning
Bellés-Calvera, Lucía (Universitat de València)
Martínez-Hernández, Ana-Isabel (Universitat Jaume I)

Títol variant: Nota de les editores : Reconceptualitzant les TIC en l'ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres
Títol variant: Nota de las editoras : Reconceptualizando las TIC en la enseñanza y aprendizaje de lenguas extranjeras
Títol variant: Note des éditeurs : Reconceptualiser les TIC dans l'enseignement et l'apprentissage des langues étrangères
Data: 2023
Resum: This special issue intends to highlight the relevant role of ICTs in language education. In that regard, this monograph brings together contributions that take a closer look at the use of technology in the foreign language classroom in the higher education context. The articles included, written by an invited author and four fresh post-doctoral researchers, may bring some light to scholars interested in current trends taking place in educational settings. The monograph closes with one review and an interview with the Interuniversity Institute of Modern Applied Languages (IULMA-UJI) director.
Resum: Aquest número especial pretén destacar la rellevància de les TIC a l'ensenyament de llengües. En aquest sentit, aquest volum monogràfic reuneix contribucions que aprofundeixen l'ús de la tecnologia a l'aula de llengua estrangera en el context de l'educació superior. Els articles inclosos, escrits per una autora convidada, dos nous investigadors postdoctorals i una estudiant de doctorat, poden aportar un poc de llum als acadèmics interessats en les tendències actuals que tenen lloc als entorns educatius. El monogràfic tanca amb una ressenya i una entrevista a la directora de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA-UJI).
Resum: Este número especial pretende destacar la relevancia de las TIC en la enseñanza de idiomas. En ese sentido, este volumen monográfico reúne contribuciones que profundizan en el uso de la tecnología en el aula de lengua extranjera en el contexto de la educación superior. Los artículos incluidos, escritos por una autora invitada y cuatro nuevos investigadores postdoctorales, pueden aportar algo de luz a los académicos interesados ​​en las tendencias actuales que tienen lugar en los entornos educativos. El monográfico cierra con una reseña y una entrevista a la directora del Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas (IULMA-UJI).
Resum: Ce numéro spécial vise à mettre en évidence la pertinence des TIC dans l'enseignement des langues. En ce sens, ce volume monographique rassemble des contributions qui approfondissent l'utilisation de la technologie dans la classe de langues étrangères dans le contexte de l'enseignement supérieur. Les articles inclus, rédigés par un auteur invité, deux nouveaux chercheurs postdoctoraux et un étudiant au doctorat, pourraient éclairer les chercheurs intéressés par les tendances actuelles en milieu éducatif. La monographie se termine par une revue et un entretien avec le directeur de l'Institut interuniversitaire des langues modernes appliquées (IULMA-UJI).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Editorial ; recerca ; Versió publicada
Matèria: ICTS ; Foreign language teaching ; Skills ; Translanguaging ; Feedback ; TIC ; Enseñanza de lenguas extranjeras ; Habilidades ; Translingüismo ; Retroacción ; Enseyament de llengües estrangeres ; Habilitats ; Translingüisme ; Retroacció ; Enseignement des langues étrangères ; Compétences ; Translinguisme
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1290 (Editors' Note) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v16-n3-belles-martinez-1
DOI: 10.5565/rev/jtl3.1290


7 p, 183.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2023-10-26, darrera modificació el 2024-05-04



   Favorit i Compartir