Resultats globals: 1 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
197 p, 16.4 MB Estratègia de rellançament de la revista Super Pop / Banyuls Garcia, Alícia ; Bataller i Quiñones, Aina ; Silvestre Anglada, Carla ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. [...]
This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.