Google Scholar: cites
Las actitudes científicas de los futuros maestros en relación con sus conocimientos
Escudero Escorza, Tomás (Universidad de Zaragoza. Instituto de Ciencias de la Educación)
Lacasta Zabalza, Eduardo (Universidad de Zaragoza. Instituto de Ciencias de la Educación)

Data: 1984
Resum: This work attemps to analyze in depth scientific attitudes and their relationship with scientific knowledge in Physics, in students of Science in a Teacher Training School. The influence of sex and the differences with a sample of American students are considered in detail.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 2 n. 3 (1984) p. 175-180, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/50757
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v2-n3-escudero-lacasta
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.5345


6 p, 332.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-22, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir