Apuntes para un modelo pedagógico de enseñanza a distancia de la tradumática
Piqué Huerta, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)

Data: 2002
Resum: El artículo expone una propuesta de esquema de modelo pedagógico para la enseñanza a distancia de la tradumática centrado en un proceso de aprendizaje que gira en torno a una clase grabada en formato digital y unas actividades síncronas y asíncronas tuteladas por la presencia de un responsable docente.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Col·lecció: Papers de Tradumàtica
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Tradumática ; Traducción ; Enseñanza de la tradumática ; Enseñanza a distancia ; Modelos pedagógicos
Publicat a: Simposi sobre l'Ensenyament a distància i semipresencial de la Tradumàtica, 1er : 2002



6 p, 40.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Arts i humanitats > Grup de recerca Tradumàtica
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB

 Registre creat el 2010-12-13, darrera modificació el 2022-09-10



   Favorit i Compartir