Resultats globals: 3 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
25 p, 377.4 KB Training in Spanish organizations : trends and future perspectives / Rubio Hurtado, María José (Universitat de Barcelona) ; Millan i Guasch, M. Dolors (Universitat de Barcelona) ; Cabrera, Flor (Universitat de Barcelona) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Purpose: This study aims to identify training trends in Spanish organizations. Design/methodology/approach: A survey methodology is conducted and the questionnaire is the strategy to collect information. [...]
2011 - 10.3926/ic.2011.v7n2.p236-260
Intangible Capital, Vol. 7, Núm. 2 (2011) , p. 236-260  
2.
34 p, 138.0 KB Tendències de la formació contínua a les empreses catalanes / Cabrera, Flor (Universitat de Barcelona) ; Millán, Maria Dolors (Universitat de Barcelona) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat de Barcelona) ; Romans, Maria Mercè (Universitat de Barcelona) ; Rubio, María José (Universitat de Barcelona) ; Viladot, Guillem (Universitat de Barcelona)
Aquest article exposa els resultats d'un estudi descriptiu, realitzat el 2003, sobre els canvis que presenten els plantejaments actuals de la formació en les organitzacions. L'anàlisi dels treballs nacionals i estrangers significatius en el camp va permetre identificar les àrees d'interès sobre les quals se centra l'estudi. [...]
This article shows the results of a descriptive study, conducted during 2003, about the changes appearing in the present approach to Organisational Training. The analysis of national and foreign significant studies in the field makes it possible to identify the areas of interest addressed in our study. [...]

2005
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 4 (2006) , p. 291-323  
3.
22 p, 115.1 KB L'avaluació de l'alumnat a la universitat Universitat de Barcelona / Bordas, Inmaculada (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Cabrera, Flor (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació)
En les últimes dècades, en el camp de l'avaluació en general i, en particular, en el de l'avaluació dels aprenentatges, s'hi reflecteixen importants transformacions. Moltes raons justifiquen aquests canvis projectats en l'àmbit universitari. [...]
En las últimas décadas, en el campo de la evaluación en general y en particular, en el de la evaluación de los aprendizajes, se reflejan importantes transformaciones. Muchas razones justifican estos cambios en el ámbito universitario. [...]
The main aim of this article is to explore the relationships between the two primary activities in higher education institutions: teaching and research. This task could be done from different perspectives. [...]

2001 - 10.5565/rev/educar.390
Educar, N. 28 (2001) , p. 61-82  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Cabrera, F.
1 Cabrera, Federico
1 Cabrera, Flor A.
1 Cabrera, Francisco Javier
1 Cabrera, Félix
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.