Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
10 p, 750.1 KB The REFUGE-ED Dialogic Co-Creation Process : working with and for REFUGE-ED children and minors / Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Ghani,Adnan Abdul ; Almobarak,Bilal ; Chiappelli,Tiziana ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Hristova, Mina ; Krasteva, Anna ; Kjellberg, Fredrika ; McQuillan, Katie ; Nixon, Elizabeth ; Qasemi, Misbah ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Aiello-Cabrera, Emilia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Swords, Lorraine ; Abdulrahman, Hend Talal ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions
A growing body of literature suggests that involving end-users in intervention research, including design, implementation, and evaluation, is associated with numerous positive outcomes. These outcomes include improved intervention efficacy, sustainability, and psychological growth among collaborators. [...]
2023 - 10.1057/s41599-023-01967-6
Humanities and Social Sciences Communications, Vol.10 (2023) , art.463  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
5 p, 55.7 KB Reglament del Centre d'Estudis i Recerca de Migracions / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions
2009  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
136 p, 2.2 MB Vers una identitat col·lectiva pluricultural (IDCOL) / Pàmies Rovira, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Carrasco, Sílvia (Departamento de Antropología Social y Cultural. Centro de Investigación en Migraciones) ; Pinyol, Gemma (Universitat Pompeu Fabra) ; Riera, Núria ; Mesas, Alicia ; Sánchez Martí, Angelina (Departamento de Pedagogía Sistemática y Social) ; Narciso Pedro, Laia (Departamento de Antropología Social y Cultural. Migracions (CER). Grupo de investigación EMIGRA) ; Aoulad, Mustapha ; Moya, David ; el Mouali Samadi, Fatiha ; Girós Calpe, Roser (Departamento de Pedagogía Sistemática y Social. Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social) ; García, Javier ; Poblet, Gabriela ; El Jabary, Cheima ; Llos Casadella, Berta (Departamento de Pedagogía Sistemática y Social. Departamento de Teorías de la Educación y Pedagogía Social) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca EMIGRA
Aquest document és fruit d'una recerca promoguda l'any 2019 per l'Escola d'Administració Pública de Catalunya en el marc del programa EAPC motor de recerca. Forma part del projecte pilot dut a terme amb la Secretaria d'Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya. [...]
Generalitat de Catalunya: Escola d'Administració Pública de Catalunya, febrer 2020  
2.
25 p, 678.7 KB La recompensa del esfuerzo. Implicación educativa y efectos en la motivación hacia el estudio en los jóvenes inmigrantes de origen dominicano residentes en Nueva York y en Barcelona / Alcalde, Rosa ; Dominican Studies Institute, CUNY ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions
2014  
3.
237 p, 1.1 MB Salir de pobres. Monoparentalidad, infancia e inmigración latinoamericana en España / Alcalde, Rosa ; Pávez Soto, Iskra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions
2009  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.