Resultats globals: 5 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
29 p, 1.1 MB L'aspecte lèxic a la carta. Una seqüència per al treball de la riquesa verbal en les produccions escrites / Crespí, Isabel (Universitat de les Illes Balears) ; Llop Naya, Ares (University of Cambridge)
Aquest article planteja una aproximació a l'estudi de l'aspecte lèxic al segon cicle de l'ESO com a eina per facilitar l'ampliació del repertori lèxic i la millora de la dinamicitat dels textos descriptius dels aprenents. [...]
This paper presents an approach to the study of lexical aspect in the second stage of Secondary School Studies as a tool to facilitate the enrichment of vocabulary and the dynamicity of learners' written descriptions. [...]
Este artículo plantea una aproximación al estudio del aspecto léxico en el segundo ciclo de la ESO como herramienta para facilitar la ampliación del repertorio léxico y la mejora de la dinamicidad de los textos descriptivos de los aprendices. [...]

2023 - 10.5565/rev/regroc.95
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 6 Núm. 1 (2023) , p. 115-143 (Actualización gramatical)  
2.
27 p, 751.0 KB Les nocions de temps i aspecte en els llibres de secundària : anàlisi i propostes / Crespí, Isabel (Queen Mary University of London) ; Llop Naya, Ares (University of Cambridge)
In this paper we analyse the approach to the categories of tense and aspect in the textbooks used to teach Catalan language and literature in Secondary School. Specifically, we review the definition, the sequencing and the teaching-learning approach proposed to study these notions. [...]
En aquest article analitzem l'aproximació a les categories de temps i d'aspecte als llibres de text de Llengua catalana i literatura per a l'educació secundària obligatòria. Concretament, revisem com se'n plantegen la definició, la seqüenciació i l'enfocament de l'ensenyament-aprenentatge. [...]
En este artículo analizamos la aproximación a las categorías de tiempo y aspecto en los libros de texto de Lengua catalana y literatura para la educación secundaria obligatoria. Concretamente, revisamos cómo se plantean la definición, la secuenciación y el enfoque del enseñamiento-aprendizaje de estas nociones. [...]
Dans cet article, nous analysons l'approximation des catégories de temps et d'aspect dans les manuels de langue et de littérature catalanes destinés à l'enseignement secondaire obligatoire. Plus précisément, nous passons en revue comment la définition, le séquençage et l'approche à l'enseignement-apprentissage de ces notions sont proposés dans ces manuels. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.1026
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e1026  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
530 p, 4.5 MB Aspecte i estructura argumental en les construccions passives del català / Crespí, Isabel ; Rigau, Gemma, dir.
En aquesta tesi ens proposem identificar i analitzar les diferents construccions passives del català i fer una proposta formal que permeti analitzar de manera unificada les passives de diferents llengües. [...]
En esta tesis nos proponemos identificar y analizar las diferentes construcciones pasivas del catalán y hacer una propuesta formal que permita analizar de manera unificada las pasivas de diferentes lenguas. [...]
This dissertation aims at identifying and analysing different passive constructions in Catalan and providing a unified proposal to analyse passives cross-linguistically. In this respect, following Embick (2004), we identify three different passive constructions in Catalan: eventive, resultative and stative. [...]

2020  

Materials acadèmics 2 registres trobats  
1.
6 p, 84.6 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103856] / Mascaró Altimiras, Joan ; Muñoz Ramos, Isidre ; Gassol Bellet, Olívia ; Badia i Capdevila, Ignasi ; González Collantes, Carla ; Crespí, Isabel ; Olid Báez, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  
2.
7 p, 90.4 KB Llengua Catalana Estàndard en els Mitjans de Comunicació [103867] / González Collantes, Carla ; Muñoz Ramos, Isidre ; Crespí, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius de l'assignatura són els següents: - Conèixer les característiques i els condicionaments dels textos propis dels mitjans de comunicació. - Analitzar l'estandardització de la llengua catalana oral en el procés de normalització i consolidació lingüístiques. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.