Resultats globals: 6 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 123.3 KB "Taking context seriously" : exploring the enactment of gender policy mandates in Catalan education / Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Several laws and plans contemplate the incorporation of a gender perspective in education in Catalonia. This article analyzes how the relevant policy mandates are transferred, recontextualized and implemented in Catalan secondary schools. [...]
Diverses lleis i plans preveuen la incorporació de la perspectiva de gènere a l'educació a Catalunya. Aquest article analitza com les directrius polítiques en aquest sentit es traslladen, recontextualitzen i implementen en instituts catalans. [...]
Varias leyes y planes contemplan la incorporación de la perspectiva de género en la educación en Cataluña. Este artículo analiza cómo las directrices políticas en este sentido se trasladan, recontextualizan e implementan en institutos catalanes. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1585
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 19-32 (Monográfico)  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
39 p, 1.1 MB Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Amat, Meritxell ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corbella Molina, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Flores, Clara ; Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Gavaldà Elias, Xènia ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; López, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Macià, Spei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Puente, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
71 p, 1.8 MB Cap a una educació més feminista? Concepcions, dilemes i possibilitats de transformació a l'educació secundària / Llos Casadellà, Berta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Educació i Gènere ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Grup de Recerca ATLAS, interseccions crítiques en educació
Barcelona : Fundación InteRed & Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2023  
2.
132 p, 2.3 MB La Coeducació a Catalunya : Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alimbau López, Namar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
3.
26 p, 659.3 KB Anàlisi del marc legislatiu i polítiques públiques en matèria de coeducació : La coeducació a Catalunya: pràctiques de referència i reptes / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
4.
53 p, 1.4 MB Mirades coeducatives a Catalunya : concepcions i experiències de professorat i alumnat en centres d'educació secundària / Gavaldà Elias, Xènia ; Castejón, Alba, dir. ; Llos Casadellà, Berta, dir. ; Quilabert, Edgar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
A partir d'un estudi de cas múltiple, aquest TFG analitza la coeducació de dos instituts públics de Catalunya que subverteixen la gramàtica escolar tradicional. Aquesta recerca es fonamenta en la Investigació Activista Feminista (IAF), que parteix del coneixement situat i una aproximació analítica interseccional. [...]
2021
Grau en Pedagogia [1211]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.