Resultats globals: 8 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 123.3 KB "Taking context seriously" : exploring the enactment of gender policy mandates in Catalan education / Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Several laws and plans contemplate the incorporation of a gender perspective in education in Catalonia. This article analyzes how the relevant policy mandates are transferred, recontextualized and implemented in Catalan secondary schools. [...]
Diverses lleis i plans preveuen la incorporació de la perspectiva de gènere a l'educació a Catalunya. Aquest article analitza com les directrius polítiques en aquest sentit es traslladen, recontextualitzen i implementen en instituts catalans. [...]
Varias leyes y planes contemplan la incorporación de la perspectiva de género en la educación en Cataluña. Este artículo analiza cómo las directrices políticas en este sentido se trasladan, recontextualizan e implementan en institutos catalanes. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1585
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 19-32 (Monográfico)  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
71 p, 1.8 MB Cap a una educació més feminista? Concepcions, dilemes i possibilitats de transformació a l'educació secundària / Llos Casadellà, Berta, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Educació i Gènere ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR - Grup de Recerca ATLAS, interseccions crítiques en educació
Barcelona : Fundación InteRed & Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2023  
2.
132 p, 2.3 MB La Coeducació a Catalunya : Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alimbau López, Namar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
3.
26 p, 659.3 KB Anàlisi del marc legislatiu i polítiques públiques en matèria de coeducació : La coeducació a Catalunya: pràctiques de referència i reptes / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
4.
55 p, 30.2 MB Percepcions i interpretacions de la qualitat a l'Educació Secundària a Catalunya : un estudi qualitatiu entorn la comunitat educativa / Sola Díaz, Idoia ; Quilabert, Edgar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social
Actualment, la qualitat és un concepte cabdal dins del desenvolupament i avaluació de qualsevol sistema educatiu. Trobem diferents aproximacions al significat de qualitat educativa dins de les comunitats en que es treballa i en relació a I'espai i la ideologia que les caracteritzi. [...]
Actualmente, la calidad es un concepto capital dentro del desarrollo y evaluación de cualquier sistema educativo. Encontramos diferentes aproximaciones en el significado de calidad educativa dentro de las comunidades en que se trabaja y en relación en el espacio y la ideología que las caracterice. [...]
Quality is now a major concept in the development and evaluation of any education system. We find different approaches to the meaning of educational quality within the working communities and in relation to space and the ideology that characterizes them. [...]

2021
Grau en Educació Social [827]  
5.
53 p, 1.4 MB Mirades coeducatives a Catalunya : concepcions i experiències de professorat i alumnat en centres d'educació secundària / Gavaldà Elias, Xènia ; Castejón, Alba, dir. ; Llos Casadellà, Berta, dir. ; Quilabert, Edgar, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
A partir d'un estudi de cas múltiple, aquest TFG analitza la coeducació de dos instituts públics de Catalunya que subverteixen la gramàtica escolar tradicional. Aquesta recerca es fonamenta en la Investigació Activista Feminista (IAF), que parteix del coneixement situat i una aproximació analítica interseccional. [...]
2021
Grau en Pedagogia [1211]  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
12 p, 988.8 KB Pensament crític : Guia per a l'aprenentatge / Ruiz Bueno, Carme coord. ; Basart i Muñoz, Josep M coord. ; Álvarez, Maria ; Blanco-Romero, Asunción ; Corbella Molina, Laura ; García López, María del Mar ; Marzo Cabero, Núria ; Montaña, Montserrat ; Mor-Mur i Francesch, Montserrat ; Pla, Reyes ; Prat, Maria ; Puente, Sílvia ; Quilabert, Edgar ; Urrea, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
Guia per a l'aprenentatge del pensament crític. La guia és el resultat d'una avaluació de l'impacte de propostes docents innovadores per al desenvolupament de les competències transversals pensament crític i compromís ètic.
Universitat Autònoma de Barcelona : Fundació Autònoma Solidària, 2019  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
6 p, 115.5 KB Educació Comparada [103527] / Quilabert Argudo, Edgar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura s'imparteix en un nivell avançat del pla d'estudis de Pedagogia, i amb caràcter obligatori. Es considera imprescindible per a la formació de qualsevol pedagog/a el coneixement i la capacitat de comprensió dels sistemes educatius d'altres països, especialment de l'àmbit europeu. [...]
Esta asignatura se imparte en un nivel avanzado del plan de estudios de Pedagogía, y con carácter obligatorio. Se considera imprescindible para la formación de cualquier pedagogo / a el conocimiento y la capacidad de comprensión de los sistemas educativos de otros países, especialmente del ámbito europeo. [...]

2020-21
3 documents

Vegeu també: autors amb noms similars
7 Quilabert, Edgar
2 Quilabert, Edgar,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.