Resultats globals: 1 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 395.8 KB Infants i adolescents, revolució del consum audiovisual : l'impacte de les plataformes en línia a Espanya / Pérez Alaejos, María de la Peña Mónica (Universidad de Salamanca) ; Marcos Ramos, María (Universidad de Salamanca) ; Cerezo Prieto, Marta (Universidad de Salamanca) ; Hernández Prieto, Marina (Universidad de Salamanca)
Uno de cada tres hogares españoles utiliza Internet para ver contenidos audiovisuales en línea, con lo que se modifican sustancialmente las formas de consumo tradicionales. El objetivo de esta investigación es identificar las prácticas de uso en las plataformas y aplicaciones Over the Top, o plataformas OTT (aplicaciones que ofrecen contenido de vídeo a través de Internet en lugar de televisión por cable o satélite), por parte de niños, niñas y jóvenes en España y analizar la evolución y las tendencias de recepción a partir de un estudio descriptivo con 648 sujetos de 3 a 18 años. [...]
Una de cada tres llars espanyoles utilitza Internet per veure continguts audiovisuals en línia, amb la qual cosa es modifiquen substancialment les formes de consum tradicionals. L'objectiu d'aquesta investigació és identificar les pràctiques d'ús en les plataformes i aplicacions Over the Top, o plataformes OTT (aplicacions que ofereixen contingut de vídeo a través d'Internet en lloc de televisió per cable o satèl·lit), per part d'infants i joves a Espanya i analitzar l'evolució i les tendències de recepció a partir d'un estudi descriptiu amb 648 subjectes de 3 a 18 anys. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.202165
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 155-172 (Articles)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.