Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 2 registres trobats
Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
58 p, 1.8 MB Els Motors de traducció automàtica propis com a eina de la comunicació corporativa / Miranda Neiva, Marc ; Sánchez-Gijón, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El treball present se centra en la introducció de la traducció automàtica a la comunicació corporativa a través d'un cas concret: la traducció de les notícies del lloc web de la Facultat de Traducció i Interpretació de la UAB. [...]
El presente trabajo se centra en la introducción de la traducción automática a la comunicación corporativa a través de un caso concreto: la traducción de las noticias del sitio web de la Facultad de Traducción e Interpretación de la UAB. [...]
The present work focuses on the introduction of machine translation into corporate communication through a specific case: the translation of news from the UAB Faculty of Translation and Interpretation website. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Traducció i Interpretació [1204]  
2.
147 p, 1.2 MB Anàlisi de la diversitat social als informatius de TV3. Comparació amb les televisions publiques estatals d'Alemanya i de França / Miranda Neiva, Marc ; Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació són un element clau perquè els individus entenguin el món que els envolta i tenen el poder d'influir poderosament sobre les societats. Quant als col·lectius més minoritaris o vulnerables, a més, els mitjans tenen en la seva mà la capacitat d'ajudar-los a no ser invisibles ni discriminats. [...]
Los medios de comunicación son un elemento clave para que los individuos entiendan el mundo que les rodea y tienen el poder de influir poderosamente sobre las sociedades. En cuanto a los colectivo más minoritarios o vulnerables, además, los medios tienen en su mano la capacidad de ayudarles a no ser ni invisibles ni discriminados.
El trabajo presente analiza la cobertura informativa de TV3 de cuatro colectivos minoritarios (la comunidad LGTBI+, las mujeres, los migrantes y las personas con discapacidad) en comparación a la televisión pública alemana y la francesa.
Mass media play a key role for individuals to understand the world they live in and they also hold a considerable amount of influence over societies. Furthermore, as far as the vulnerable and minorities are concerned, media also have the key to help them not to become invisible nor discriminated. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.