Resultats globals: 16 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 9 registres trobats
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
73 p, 2.1 MB Samples : Un diálogo entre la tradición y la modernindad a través de las referencias / Salmerón Marchena, Irene ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Samples. Un diàleg entre la tradició i la modernitat a través de les referències" explora les diferents formes de mirar al passat des de l'actualitat i planteja qüestions d'identitat social, propietat i autoria. [...]
"Samples. Un diálogo entre la tradición y la modernidad a través de las referencias" explora las diferentes formas de mirar al pasado desde la actualidad, planteando cuestiones de identidad social, propiedad y autoría. [...]
"Samples. A dialogue between tradition and modernity through references" explores different ways of looking at the past from the present, addressing questions of social identity, ownership, and authorship. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
52 p, 10.0 MB El Gallinero : un proyecto periodístico en el mundo del freestyle / Amores Miquelay, Roger ; Barbany Barnils, Aina ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Gallinero és un projecte periodístic centrat en el món de les batalles de freestyle. En aquest treball veiem els diferents formats que hem empleat per al projecte, així com les evolucions que hem anat aplicant. [...]
El Gallinero es un proyecto periodístico centrado en el mundo de las batallas de freestyle. En este trabajo vemos los diferentes formatos que hemos empleado para el proyecto, así como las evoluciones que hemos ido aplicando. [...]
El Gallinero is a journalistic project focused on the world of freestyle rap battles. In this thesis we see the different formats that we have used for the project, as well as the evolutions that we have been applying. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
107 p, 1.4 MB TikTok, la nueva herramienta para hacer periodismo : El Mundo, The Washington Post y Ac2ality / Sanz Naranjo, Sandra ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
És un projecte de recerca i anàlisi que es basa a estudiar i conèixer el periodisme que s'està desenvolupant en la plataforma TikTok, mitjançant els perfils de tres mitjans de comunicació: El Mundo, The Washington Post i Ac2ality. [...]
Es un proyecto de búsqueda y análisis que se basa en estudiar y conocer el periodismo que se está desarrollando en la plataforma TikTok, mediante los perfiles de tres medios de comunicación: El Mundo, The Washington Post y Ac2ality. [...]
The aim of this degree project is to study and analyse journalism that is currently being developed on the TikTok platform, using the profiles of three communication media: El Mundo, The Washington Post and Ac2ality. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
4.
116 p, 43.2 MB Ja és hora : crítica cultural en format de podcast / Sánchez Vila, Laura ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ja és hora és un podcast narratiu que relaciona la crítica social amb la cultura. El projecte té el propòsit de crear un espai sonor on compartir la meva mirada com a periodista conjuntament amb les opinions de testimonis de diferents expressions culturals. [...]
Ja és hora es un podcast narrativo que relaciona la crítica social con la cultura. El proyecto tiene el propósito de crear un espacio sonoro donde compartir mi mirada como periodista juntamente con las opiniones de testimonios de diferentes expresiones culturales. [...]
Ja és hora it's a narrative podcast that relates social criticism to culture. This project intends to create a sound space where I can share both my gaze as a journalist and the opinions of witnesses of different cultural expressions. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
5.
61 p, 15.4 MB L'Últim Quart : estudi de la viabilitat i desenvolupament d'un mitjà digital basat en valors socials / Huertas Grifell, Anna ; León Fernández, Joan ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Partint del web esportiu i social que vam llançar l'any passat, hem fet un estudi per tal de consolidar-lo com a mitjà digital i fer-lo viable econòmicament dins del mercat actual. Hem creat un projecte pioner que se sosté per fonts de finançament alternatives a les dels mitjans digitals tradicionals, que segueixen els valors socials de l'Últim Quart.
Partiendo del web deportivo y social que lanzamos el año pasado, hemos hecho un estudio para consolidarlo como medio digital y hacerlo viable económicamente dentro del mercado actual. Hemos creado un proyecto pionero que se sostiene por fuentes de financiación alternativas a las de los medios digitales tradicionales, que siguen los valores sociales de 'L'Últim Quart'.
Based on the sports and social web that we launched last year, we have done a study to consolidate it as a digital media and make it economically viable within the current market. We have created a pioneering project that is supported by alternative sources of funding to traditional digital media, which follow the social values of 'L'Últim Quart'.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
6.
69 p, 14.9 MB Dissidents : projecte de creació d'una infoexperiència / Ventosa San Martino, Pau ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dissidents és un projecte que busca endinsar-se en nous formats periodístics per adaptar-se a un paradigma comunicatiu en ple canvi. Per a fer-ho, s'aplica la infoexperiència, un format innovador que combina disseny, informació i interacció. [...]
Dissidents es un proyecto que busca adentrarse en nuevos formatos periodísticos para adaptarse a un paradigma comunicativo en pleno cambio. Para ello, se aplica la infoexperiencia, un formato novedoso que combina diseño, información e interacción. [...]
Dissidents is a project that explores new journalistic formats to adapt into the changing communicative paradigm. For this, an infoexperience is developed, a pioneer format that combines design, information, and interaction. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
95 p, 4.1 MB Aïna : conceptualització d'un mitjà de comunicació per a un estil de vida sostenible / Oliva Solé, Ares ; Salord Trampal, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
AÏNA és una marca de continguts en català que ofereix contingut periodístic sobre arquitectura i interiorisme sostenible. En aquest treball podreu trobar el procés d'ideació i creació d'AÏNA. [...]
AÏNA es una marca de contenidos en catalán que ofrece contenido periodístico sobre arquitectura e interiorismo sostenible. En este trabajo podrá encontrar el proceso de ideación y creación de AÏNA. [...]
AÏNA is a content brand in Catalan that offers journalistic content on sustainable architecture and interior design. In this work you will find the process of ideation and creation of AÏNA. Who is AÏNA's target audience, what and who is AÏNA, what products it offers but also the financial part of the company, how it is perceived and what is its economic viability.

2021
Grau en Periodisme [971]  

Materials acadèmics 9 registres trobats  
1.
6 p, 109.1 KB Economia de la Comunicació [103098] / Salord Trampal, Albert ; Espin Heras, Marc ; Garnatxe Masmitjà, Anna ; Trindade Arias, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- To introduce the students in the business management of the communication industry, entrepreneurship and innovation. - To go in depth to the knowledge of the economic and business sciences from the perspective of the communication. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
2.
5 p, 102.3 KB Teories de la Comunicació [103840] / Chillón Asensio, Lluís Albert ; Salord Trampal, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius generals de l'assignatura consisteixen en què els alumnes comprenguin els fonaments filosòfics i antropològics de les principals teories del camp de la comunicació, així com les elaboracions conceptuals i els enfocaments crítics que se'n deriven, amb especial èmfasi en la funció cultural que duen a terme. [...]
The general educative objectives of the subject are: that students achieve to understand the philosophical and antropological basis of the main theories of communication, and also the theoretical and critical developments derived from them, with singular attention paid to their cultural function. [...]
Los objetivos formativos generales de la asignatura consisten en que los alumnos comprendan los fundamentos filosóficos y antropológicos de las principales teorías de la comunicación, así como las elaboraciones conceptuales y los enfoques críticos que de ellos se derivan, con especial énfasis en la función cultural que llevan a cabo. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
3.
5 p, 107.6 KB Economia de la Comunicació [103098] / Salord Trampal, Albert ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- To introduce the students in the business management of the communication industry, entrepreneurship and innovation. - To go in depth to the knowledge of the economic and business sciences from the perspective of the communication. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
4.
4 p, 99.2 KB Teories de la Comunicació [103840] / Chillón Asensio, Lluís Albert ; Salord Trampal, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius generals de l'assignatura consisteixen en què els alumnes comprenguin els fonaments filosòfics i antropològics de les principals teories del camp de la comunicació, així com les elaboracions conceptuals i els enfocaments crítics que se'n deriven, amb especial èmfasi en la funció cultural que duen a terme. [...]
The general educative objectives of the subject are: that students achieve to understand the philosophical and antropological basis of the main theories of communication, and also the theoretical and critical developments derived from them, with singular attention paid to their cultural function. [...]
Los objetivos formativos generales de la asignatura consisten en que los alumnos comprendan los fundamentos filosóficos y antropológicos de las principales teorías de la comunicación, así como las elaboraciones conceptuales y los enfoques críticos que de ellos se derivan, con especial énfasis en la función cultural que llevan a cabo. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
5.
4 p, 100.1 KB Teories de la Comunicació [103840] / Chillón Asensio, Lluís Albert ; Salord Trampal, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius formatius generals de l'assignatura consisteixen en què els alumnes comprenguin els fonaments filosòfics i antropològics de les principals teories del camp de la comunicació, així com les elaboracions conceptuals i els enfocaments crítics que se'n deriven, amb especial èmfasi en la funció cultural que duen a terme. [...]
The general educative objectives of the subject are: that students achieve to understand the philosophical and antropological basis of the main theories of communication, and also the theoretical and critical developments derived from them, with singular attention paid to their cultural function. [...]
Los objetivos formativos generales de la asignatura consisten en que los alumnos comprendan los fundamentos filosóficos y antropológicos de las principales teorías de la comunicación, así como las elaboraciones conceptuales y los enfoques críticos que de ellos se derivan, con especial énfasis en la función cultural que llevan a cabo. [...]

2021-22
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
5 p, 105.6 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitjà, Anna ; Lecha Salvador, Mercedes ; Salord Trampal, Albert ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- To introduce the students in the business management of the communication industry, entrepreneurship and innovation. - To go in depth to the knowledge of the economic and business sciences from the perspective of the communication. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
7.
5 p, 106.0 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Martori, Aida ; Salord Trampal, Albert ; Torras Planas, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]

2020-21
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
3 documents
8.
5 p, 104.4 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitjà, Anna ; Salord Trampal, Albert ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2020-21
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
9.
4 p, 102.8 KB Economia de la Comunicació [103098] / Martori, Aida ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Salord Trampal, Albert ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación, emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.