1.
|
4 p, 102.6 KB |
Gestió i Mercats de la Comunicació [42445]
/
Reales Guisado, Lluis ;
Martori, Aida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen. 1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located. 1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
2023-24 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 103.9 KB |
Treball de Final de Màster [44116]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Chillón Asensio, Lluís Albert ;
Marín, Enric, 1956- ;
Soriano Clemente, Jaume 1965- ;
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Ferre Pavia, Maria del Carme ;
Fernandez Alonso, Maria Isabel ;
Martori, Aida ;
Fernández Viso, Ana ;
Gaya Morla, Catalina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació. Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge. Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.
2023-24 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
|
|
3.
|
7 p, 113.7 KB |
Estructura de la Comunicació [103855]
/
Fernández Viso, Ana ;
Martori, Aida ;
Torras Planas, Núria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...] To provide students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems in the Western European environment, with special attention to Spanish and Catalan cases, where he/she will develop his/her professional activity. [...] Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]
2023-24 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 112.0 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Martori, Aida ;
Díez Jiménez, Mercè ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura, amb un èmfasi especial en el sector audiovisual. [...] This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries, with special attention on audiovisual sector. In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...] Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura, con una atención especial al sector audiovisual. [...]
2023-24 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 107.8 KB |
Estructura de la Comunicació [103855]
/
Fernández Viso, Ana ;
Martori, Aida ;
Torras Planas, Núria ;
Badia Masoni, Enric Antoni ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Blasco Gil, José Joaquín ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...] To provide students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems in the Western European environment, with special attention to Spanish and Catalan cases, where he/she will develop his/her professional activity. [...] Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]
2021-22 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 108.5 KB |
Estructura de la Comunicació [104764]
/
Martori, Aida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]
2020-21 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
7.
|
5 p, 107.0 KB |
Estructura de la Comunicació [103855]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Martori, Aida ;
Fernández Viso, Ana ;
Torras Planas, Núria ;
Blasco Gil, José Joaquín ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...] Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]
2020-21 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 106.0 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Martori, Aida ;
Salord Trampal, Albert ;
Torras Planas, Núria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i les indústries comunicatives i culturals. Es farà una aproximació als factors polítics, econòmics i socials que conformen o contribueixen a la conformació d'aquests sistemes, i les estratègies dels diferents actors (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals, etc. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y las industrias comunicativas y culturales. Se hará una aproximación a los factores políticos, económicos y sociales que conforman o contribuyen a la conformación de estos sistemas, y las estrategias de los diferentes actores (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales, etc. [...]
2020-21 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433] Grau en Comunicació Audiovisual [968]
3 documents
|
|
9.
|
5 p, 107.9 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Díez, Mercè (Díez Jiménez) ;
Martori, Aida ;
Blasco Gil, José Joaquín ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, de la indústria audiovisual i els sistemes de mitjans de comunicació, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de la industria audiovisual y los sistemas de medios de comunicación, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2019-20 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
|
|
10.
|
|