Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 5.2 MB Un nuevo marco para orientar respuestas a las dinámicas sociales : el paradigma de la complejidad / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tomás, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se plantea el paradigma de la complejidad como un marco orientador que posibilita comprender y posicionarse participativamente en el mundo actual. En primer lugar, dado que la transversalidad y la corriente de "Ciencia, Tecnología y Sociedad", constituyen propuestas en esta dirección, se analizan sus características principales diferenciándolas de las que aporta el paradigma de la complejidad. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 5-19  

Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
6 p, 195.9 KB Didàctica de la biologia [24922] / Tomàs Martorell, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
1998-99
Llicenciat en Biologia [178]  
2.
3 p, 2.1 MB Didàctica de la biologia [24922] / Tomàs Martorell, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
1999-00
Llicenciat en Biologia [178]  
3.
4 p, 247.9 KB Didàctica de la biologia [24922] / Tomas Martorel, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
2001-02
Llicenciat en Biologia [178]  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Tomás, Carlos
3 Tomás, Carlos de
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.