Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
15 p, 4.4 MB Purchase and use of new technologies among young people : guidelines for sustainable consumption education / Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Banqué, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Viciana Caballero, Salvador (Agència Catalana del Consum)
Traditional consumer education (CE), aimed at providing information and guidance to young people, has become insufficient to take on the challenges posed by the Sustainable Development Goals (SDGs), specifically SDG 12. [...]
2019 - 10.3390/su11061541
Sustainability, Vol. 11, núm. 6 (2019) , p. 1541  
2.
6 p, 116.3 KB Análisis de un modelo formativo para avanzar en la ambientalización curricular : transferencia en diversidad de contextos / Viciana Caballero, Salvador (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Se presenta una investigación de carácter cualitativo que pretende analizar la implementación de actividades de ambientalización curricular en diferentes contextos de educación formal para definir criterios y estrategias que permitan avanzar la ambientalización curricular. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 3137-3142  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
621 p, 10.6 MB L'avaluació d'activitats d'Educació del Consum des de la perspectiva de l'Educació per a la Sostenibilitat i la Complexitat : una proposta d'instrument / Viciana Caballero, Salvador ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. ; Calafell Subirà, Genina, dir.
La tesi doctoral Avaluació d'activitats d'Educació del Consum des de la perspectiva de l'Educació per a la Sostenibilitat i la Complexitat: una proposta d'instrument té per finalitat proposar un instrument d'avaluació per a determinar el grau de qualitat d'activitats d'Educació de Consum des de la perspectiva de l'Educació per a la Sostenibilitat i la Complexitat, i orientar tot el procés educatiu, des del seu disseny a la seva regulació. [...]
"La tesis doctoral Evaluación de actividades de Educación del Consumo desde la perspectiva de la Educación para la Sostenibilidad y la Complejidad: una propuesta de instrumento tiene por finalidad proponer un instrumento de evaluación para determinar el grado de calidad de actividades de Educación de Consumo desde la perspectiva de la Educación para la Sostenibilidad y la complejidad, y orientar todo el proceso educativo, desde su diseño a su regulación. [...]
The doctoral thesis Evaluation of Consumer Education activities from the perspective of Education for Sustainability and Complexity: a proposal for an instrument aims to propose an evaluation instrument to determine the degree of quality of Consumer Education activities from the perspective of Education for Sustainability and complexity, and to guide the entire educational process, from its design to its regulation. [...]

2021  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.