1.
|
|
2.
|
86 p, 9.9 MB |
Pla de comunicació pel Centre de Cultura Popular La Violeta
/
Anglada Vilardebò, Oriol ;
Bogunyà Julià, Joan ;
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'un pla de comunicació que recull i defineix les estratègies i accions per comunicar adequadament l'activitat del Centre Cultural La Violeta al barri de Gràcia (Barcelona). El punt de partida del pla de comunicació és la problemàtica existent per arribar al públic jove i la diferenciació inexistent entre les diferents entitats que competeixen al mercat. [...] Desarrollo de un plan de comunicación que recoja y defina las estrategias y acciones para comunicar adecuadamente la actividad delCentre Cultural La Violeta en el barrio de Gràcia (Barcelona). El punto de partida del plan de comunicación es la problemática existente para llegar al público joven y la diferenciación inexistente entre las diferentes entidades que compiten en el mercado. [...] Anglès: The development of a communication plan that collects and defines the strategies and actions to adequately communicate the activity of the Centre Cultural La Violeta in the Gràcia neighborhood (Barcelona). [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
77 p, 3.0 MB |
Jugar a ser periodistes : la professió periodística com a eina educativa
/
Juste Paredes, Ana ;
Voces Merayo, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és una proposta de projecte interdisciplinari que es basa en l'aplicació de diferents aspectes del periodisme per tal de millorar les habilitats d'expressió oral i escrita dels alumnes de tercer d'ESO. [...] Este trabajo es una propuesta de proyecto interdisciplinario que se basa en la aplicación de diferentes aspectos del periodismo con el objetivo de mejorar las habilidades de expresión oral y escrita de los alumnos de tercero de la ESO. [...] This project is an interdisciplinary project proposal that is based on the application of different aspects of journalism with the aim of improving the oral and written expression skills of third-year secondary education students. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
106 p, 8.1 MB |
The Break : document de disseny de videojoc
/
Miquel Gerona, Júlia ;
Plana Espinet, Gina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Break. Es tracta d'un videojoc de terror en primera persona 3D sobre una noia que s'ha d'enfontrar a unes ombres cada vegada que va en metro. També s'ha fet una anàlisi del sector i públic objectiu, una recerca sobre el tema i gènerei propostes per l'apartat artístic. Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Break. Se trata de un videojuego en primera persona 3D sobre una chica que se enfrenta a unas sombras cada vez que va en metro. También se ha realizado un análisis del sector y público objetivo, un estudio sobre el tema y géneroy propuestas para el apartado artístico. Game design document (GDD) of the Break. It's a 3d first version person video game about a girl who encounters shadows every time she takes the subway. The document also contains a target audience and video game sector analysis, a research on the themes and genre and artwork ideas.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
5.
|
225 p, 38.1 MB |
Cultmart : diseño de una narrativa transmedia
/
Algarra Garza, Andrea ;
Calderón Carrero, Ana ;
Gónzalez Alonso, Alba ;
Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Cultmart és una narrativa transmèdia que es reparteix en tres mitjans diferents. En primer lloc, la sèrie presenta el conflicte de la història i a les protagonistes, Diana i Eleanor. A continuació, el còmic revela l'origen del problema. [...] Cultmart es una narrativa transmedia que se reparte en tres medios diferentes. En primer lugar, la serie presenta el conflicto de la historia y a las protagonistas, Diana y Eleanor. A continuación, el cómic revela el origen del problema. [...] Cultmart is a transmedia narrative divided among three media formats. In first place, the TV series presents the conflict of the story and its main characters, Diana and Eleanor. Then, the comic reveals the root of the problem. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
6.
|
|
7.
|
14 p, 1.2 MB |
Desenvolupament d'un WebApp de lloguer d'instruments
/
Tejón Estalella, Gerard ;
Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Actualment vivim en una societat basada en el consumisme en la que el problema de la sobreproducció està en augment. En afegit, l'elevat preu de la producció i dels materials fa que el preu final que fa front el client sigui excessivament elevat. [...] Actualmente vivimos en una sociedad basada en el consumismo en la que el problema de la sobreproducción está en aumento. En añadido, el elevado precio de la producción i de los materiales hacen que el precio final que afronta el cliente sea excesivamente elevado. [...] We currently live in a society based on consumerism in which the problem of overproduction is on the rise. In addition, the high price of production and materials means that the final price faced by the customer is excessively high. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
56 p, 1.0 MB |
Projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves
/
Candela Parrilla, Marc ;
Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest TFG se centra a dissenyar un projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves d'un centre obert. En ell es realitzà un marc teòric, on es contextualitza com les pantalles afecten aquestes noves generacions, una diagnosi de necessitats a través de diferents instruments de recollida d'informació, per tal de contextualitzar el màxim la proposta i finalment la implementació, execució i avaluació de quatre sessions centrades en tractar l'addicció dels joves sobre les pantalles i els aparells mòbils. [...] Este TFG está centrado en diseñar un proyecto educativo para el cambio de actitudes con relación a la adicción a las pantallas en jóvenes de un centro abierto. En este trabajo, se realiza un marco teórico, donde se contextualiza como las pantallas afectan a estas nuevas generaciones, un diagnóstico de necesidades a través de diferentes instrumentos de recogida de información, para adaptar al máximo la propuesta, y finalmente la implementación, ejecución y evaluación de cuatro sesiones centradas en tratar la adicción de los jóvenes del centro sobre las pantallas y los dispositivos móviles. [...] This thesis is focused on the design of an educational project to change attitudes in relation to addiction to screens in young people in a social educative center. In this work, a theoretical framework is carried out, where the key academical concepts relating to how the screens affect these new generations are contextualised, to be able to adapt to a diagnosis of needs through different information that is also collected. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Social [827]
|
|
9.
|
20 p, 467.9 KB |
Aprenent a categoritzar el món : la relació entre composició social i pedagogia invisible. Un estudi de cas a un centre de màxima complexitat
/
García García, Cèlia ;
Tarabini-Castellani Clemente, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En els últims anys s'ha impulsat la incorporació de projectes pedagògics en centres públics de Catalunya que proposen nous models socials relacionats amb la pedagogia invisible. En la següent recerca es vol estudiar què porta a una escola pública en una àrea caracteritzada pel baix nivell socioeconòmic i cultural a desmarcar-se del model tradicional i adoptar-ne un de nou amb elements de pedagogia invisible. [...] En los últimos años se ha impulsado la incorporación de proyectos pedagógicos en centros públicos de Cataluña que proponen nuevos modelos sociales relacionados con la pedagogía invisible. En la siguiente investigación se quiere estudiar qué lleva a una escuela pública en un área caracterizada por un bajo nivel socioeconómico y cultural a desmarcarse del modelo tradicional y adoptar uno nuevo con elementos de la pedagogía invisible. [...] In recent years, the incorporation of educational projects in public centres in Catalonia proposing new social models related to invisible pedagogy has been promoted. The following research aims to study what leads a public school in an area characterized by low socio-economic and cultural level to separate itself from the "traditional" scholar model and adopt a new one with elements of invisible pedagogy. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
10.
|
29 p, 440.0 KB |
Envelliment, models residencials i sentiment de llar : Testimonis de vida en una llar compartida
/
Celeiro Fuentes, Clara ;
Tarres Vallespi, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball s'emmarca dins d'un projecte d'Aps, on es combina servei i aprenentatge en col·laboració amb la Fundació Llars Compartides. En el context actual, protagonitzat per un allargament en la vida de les persones, i un envelliment general de la població, cal crear coneixement entorn d'aquesta etapa anomenada vellesa i comprendre les noves alternatives vigents per fer front als nous problemes presentats en aquesta. [...] Este trabajo se enmarca dentro de un proyecto de Aps, donde se combina servicio y aprendizaje en colaboración con la Fundació Llars Compartides. En el contexto actual, protagonizado por un alargamiento en la vida de las personas, y un envejecimiento general de la población, es necesario crear conocimiento en torno a esta etapa llamada vejez y comprender las nuevas alternativas vigentes para hacer frente a los nuevos problemas presentados en la misma. [...] This work is part of an Aps project, which combines service and learning in collaboration with the Fundació Llars Compartides. In the current context, marked by a lengthening of people's lives, and a general aging of the population, it is necessary to create knowledge about this stage called old age and understand the new alternatives in place to deal with the new problems presented in it. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|