Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
18 p, 866.6 KB University students' preference for flexible teaching models that foster constructivist learning practices / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Albó,Laia (Universitat Pompeu Fabra) ; Beardsley, Marc (Universitat Pompeu Fabra)
In recent years, universities have intensified their use of technologies and implemented various modes of flexible teaching. This study sought to demonstrate that students prefer flipped learning with combined forms of synchronous and asynchronous learning that foster constructivist learning practices. [...]
2022
Australasian Journal of Educational Technology, Vol. 38 Núm. 4 (2022) , p. 22-39  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 335.8 KB ClassMood App : A Classroom Orchestration Tool for Identifying and Influencing Student Moods : Conference Paper / Beardsley, Marc (Universitat Pompeu Fabra) ; Vujovic, Milica (Universitat Pompeu Fabra) ; Portero Tresserra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Hernández-Leo, Davinia (Universitat Pompeu Fabra) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Potenciació i Recuperació de la Memòria en Rates Normals i amb Dany Cerebral
Certain affective states are less conducive to learning than others. Moreover, results from studies suggest that a classroom's social-emotional climate affects student motivation and performance; and that moods can be automatically transferred among individuals in a group. [...]
2019 - 10.1007/978-3-030-29736-7_75
Lecture notes in computer science, 2019, p. 723-726  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.