Resultats globals: 1 registres trobats en 0.04 segons.
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 335.8 KB ClassMood App : A Classroom Orchestration Tool for Identifying and Influencing Student Moods : Conference Paper / Beardsley, Marc (Universitat Pompeu Fabra) ; Vujovic, Milica (Universitat Pompeu Fabra) ; Portero Tresserra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Hernández-Leo, Davinia (Universitat Pompeu Fabra) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Potenciació i Recuperació de la Memòria en Rates Normals i amb Dany Cerebral
Certain affective states are less conducive to learning than others. Moreover, results from studies suggest that a classroom's social-emotional climate affects student motivation and performance; and that moods can be automatically transferred among individuals in a group. [...]
2019 - 10.1007/978-3-030-29736-7_75
Lecture notes in computer science, 2019, p. 723-726  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.