Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
24 p, 905.3 KB Intra-hippocampal d-cycloserine rescues decreased social memory, spatial learning reversal, and synaptophysin levels in aged rats / Portero Tresserra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Martí Nicolovius, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Tarrés-Gatius, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Candalija Iserte, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Vale Martínez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Potenciació i Recuperació de la Memòria en Rates normals i amb Dany Cerebral
Aging is characterized by a decrease in N-methyl-D-aspartate receptors (NMDARs) in the hippocampus, which might be one of the factors involved in the age-dependent cognitive decline. D-Cycloserine (DCS), a partial agonist of the NMDAR glycine recognition site, could improve memory deficits associated to neurodegenerative disorders and cognitive deficits observed in normal aging. [...]
2018 - 10.1007/s00213-018-4858-z
Psychopharmacology, Vol. 235 Núm. 5 (2018) , p. 1463-1477  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
4 p, 335.8 KB ClassMood App : A Classroom Orchestration Tool for Identifying and Influencing Student Moods : Conference Paper / Beardsley, Marc (Universitat Pompeu Fabra) ; Vujovic, Milica (Universitat Pompeu Fabra) ; Portero Tresserra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Hernández-Leo, Davinia (Universitat Pompeu Fabra) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Potenciació i Recuperació de la Memòria en Rates Normals i amb Dany Cerebral
Certain affective states are less conducive to learning than others. Moreover, results from studies suggest that a classroom's social-emotional climate affects student motivation and performance; and that moods can be automatically transferred among individuals in a group. [...]
2019 - 10.1007/978-3-030-29736-7_75
Lecture notes in computer science, 2019, p. 723-726  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.