Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 239.6 KB Análisis de una intervención educativa basada en ACAD Toolkit para la mejora del diseño didáctico en futuros docentes / Buils, Sara (Universitat Jaume I) ; Llopis-Nebot, María Ángeles (Universitat Jaume I) ; Valdeolivas-Novella, Gracia (Universitat Jaume I) ; Esteve-Mon, Francesc M. (Universitat Jaume I)
Para facilitar el proceso de diseño y análisis didáctico es importante considerar la herramienta ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit. Esta representa las dimensiones del marco intervinientes en el diseño: el escenario de aprendizaje, la interacción social, las tareas de conocimiento y el enfoque pedagógico. [...]
Per facilitar el procés de disseny i anàlisi didàctica és important considerar l'eina ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit. Aquesta representa les dimensions del marc que intervenen en el disseny: l'escenari d'aprenentatge, la interacció social, les tasques de coneixement i l'enfocament pedagògic. [...]
To facilitate the process of educational design and analysis, it is important to consider the ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit, which represents elements of a framework used in educational design: learning setting, social interaction, knowledge tasks, and pedagogical approach. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1701
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 315-331 (Monográfico)  
2.
18 p, 264.5 KB Integrating Digital Competence in Higher Education Curricula : an Institutional Analysis / Sánchez-Caballé, Anna (Universidad Isabel I) ; Gisbert Cervera, Mercè (Universitat Rovira i Virgili) ; Esteve-Mon, Francesc M (Universitat Jaume I)
Digital competence is key for students in the 21st century. The present study analyses the extent to which digital competence has been integrated at a Catalan university with 11,362 undergraduate students. [...]
La competencia digital es un elemento clave para los alumnos del siglo XXI. El presente estudio consiste en el análisis, en una institución de educación superior, del nivel de integración de la competencia digital en los planes de estudio de una universidad catalana integrada por 11. [...]
La competència digital és un element clau per als alumnes del segle XXI. El present estudi consisteix en l'anàlisi, en una institució d'educació superior, del nivell d'integració de la competència digital en els plans d'estudi d'una universitat espanyola integrada per 11. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1174
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 241-258 (Temas de investigación)  

Vegeu també: autors amb noms similars
1 Esteve-Mon, Francesc M
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.