Resultats globals: 349 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 54 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 8 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 27 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 256 registres trobats
Articles 54 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 309.6 KB L'Institut Marta Estrada : l'experiència compartida d'iniciar un projecte educatiu / Llorente Gutiérrez, Isabel ; Rotllan Font, Marta ; Ruiz España, Neus
L'article repassa breument el passat i l'actualitat de la tasca d'en Jordi a l'Institut Marta Estrada, d'on en va ser professor des del curs 2015-2016 (any de la seva creació) fins el curs 2022-2023. [...]
The article briefly reviews the past and present of Jordi's work at the Marta Estrada Institute, where he was a professor from the 2015-2016 academic year (year of its creation) until year 2023. It describes the beginnings and the creation of a new institute, in a vulnerable context, which promoted STEM work, the creation of interdisciplinary projects and the teamwork in which Jordi had participated.
El artículo repasa brevemente el pasado y la actualidad de la labor de Jordi en el Instituto Marta Estrada, de donde fue profesor desde el curso 2015-2016 (año de su creación) hasta el curso 2022- 2023. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.496
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 50-55 (Articles)  
2.
4 p, 247.8 KB En Jordi, un més en el dia a dia del grup de treball de professorat de ciències Eduwikilab / Gasco Díaz, Jesús ; Losarcos Rengel, Javier ; Municio Samon, Guillem ; Royo Urgellès, Pere ; Serrano Alcaraz, Eulàlia
El Jordi Domènech va ser una de les persones fundadores del grup de treball Eduwikilab ara fa uns 13 anys. Com a company del grup la seva empremta ha quedat marcada de diverses maneres i en diferents graus en tots els professors i professores que han participat en el grup en algun moment. [...]
Jordi Domènech was one of the founders of the Eduwikilab working group about 13 years ago. As a colleague of the group, his mark has been marked in various ways and grades in all the teachers who have participated in the group at some point. [...]
Jordi Domènech fue una de las personas fundadoras del grupo de trabajo Eduwikilab hará ahora unos 13 años. Como compañero del grupo su huella ha quedado marcada de diversas formas y en distintos grados en todos los profesores y profesoras que han participado en el grupo en algún momento. [...]

2024 - 10.5565/rev/ciencies.505
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 10-13 (Articles)  
3.
12 p, 664.6 KB El projecte Telephassa: una experiència de cooperació entre biblioteques europees / Balagué, Núria ; Morer, Juan
Exposició dels objectius del Projecte Telephassa del Programa COMETT-II de les Comunitats Europees, que se centra en la difusió i l'aplicació de com les noves tecnologies poden ajudar a proporcionar serveis d'informació cada vegada més innovadors.
1993
Item, Núm. 12 (1993) , p. 81-92  
4.
20 p, 455.0 KB Anàlisi i millora de les eines d'avaluació i de seguiment de les activitats d'aprenentatge basat en projectes i en problemes / Leiva-Presa, Àngels (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Benejam, Lluís (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Grau-Carrión, Sergi (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Badosa Salvador, Anna (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; López Rocafiguera, Enric (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Díaz, Jose (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Tot i la seva àmplia aplicació, la realització de les activitats d'aprenentatge basat en projectes i en problemes (ABP) encara suposa diversos reptes. El disseny de l'activitat i els processos d'avaluació i de seguiment que comporta destaquen entre els aspectes més complexos de la metodologia. [...]
Despite being widely applied, the implementation of problem-based/project-based learning (PBL) activities still poses several challenges. Activity design and evaluation and monitoring processes stand out as the most complex aspects of the methodology. [...]
A pesar de su amplia aplicación, las actividades de aprendizaje basado en proyectos y en problemas (ABP) todavía suponen varios retos en su realización. El diseño de la actividad y sus procesos de evaluación y seguimiento destacan entre los aspectos más complejos de la metodología. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1784
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 137-156 (Monográfico)  
5.
17 p, 5.6 MB Estudiem la vegetació autòctona en Biologia de 1r d'ESO : l'ABP "Escenes amb bellotes i altres fruits secs" / Anduix Alcaraz, Xavier (IES Sivera Font (Canals, València))
Aquest projecte ha sigut realitzat per l'alumnat de 1r d'ESO de Biologia complementat amb les assignatures de Matemàtiques i Tecnologia (Àmbit Matemàtic, Científic, Tecnològic). En primer lloc, estudiem i documentem el món de les plantes autòctones mediterrànies i la seva gran biodiversitat. [...]
2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (Bones pràctiques i recursos)  
6.
12 p, 677.1 KB Potenciar la cooperació en l'aprenentatge basat en projectes / Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Flores Coll, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Malgrat que l‟aprenentatge basat en projectes es desenvolupa habitualment en grup, sabem que el simple fet d‟agrupar els alumnes no significa necessàriament que cooperin. Per això, sovint, un punt de millora en aquesta metodologia ha estat -i és- el repte de millorar el treball cooperatiu dels alumnes distribuïts en equips. [...]
Although project-based learning is usually carried out in groups, it is well known that simply grouping students does not necessarily mean that they will cooperate. For that reason, the challenge of improving the cooperative work of students distributed in teams has often been -and still is- a point of improvement in this methodology. [...]

2019 - 10.32093/ambits.vi51.1425
Àmbits de psicopedagogia i orientació, Vol. 51 (2019) , p. 113-124  
7.
11 p, 628.4 KB Animacions en stop-motion : una oportunitat per aprofundir en el model cineticomolecular de la matèria / Barbero Camps, Elisabet (INS Santa Coloma de Farners(Santa Coloma de Farners))
El model cineticomolecular és primordial per a la interpretació de diversos fenòmens de la matèria i constitueix una base de l'aprenentatge de la química. Però les partícules no són observables i alguns aspectes del model són complexos d'integrar: per exemple, el moviment de les partícules i els seus canvis amb la temperatura tenen molta importància en el model, però difícilment es descriuen en representacions gràfiques. [...]
Kinetic-molecular theory is the key for interpretation of diverse matter phenomena, and it is the basis of chemical learning. However, particles cannot be seen, and some aspects of the model are difficult to acquire: for instance, particle movement related to temperature is very important in interpretations, but it is hardly represented in student's drawings and explanations. [...]
El modelo cineticomolecular es esencial para la interpretación de fenómenos diversos de la materia y constituye una base del aprendizaje de la química. Pero las partículas no son observables y algunos aspectos del modelo son complejos de integrar: el movimiento de las partículas y sus cambios con la temperatura tienen mucha importancia en el modelo, pero difícilmente se describen en representaciones graficas. [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.461
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 44 (2022) , p. 10-20 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
8.
22 p, 213.2 KB Desinfaketion Hub : una propuesta docente para llevar la verificación de la desinformación política a las aulas / Pérez-Escolar, Marta (Universidad Loyola) ; Varona Aramburu, David (Universidad Complutense de Madrid)
Las predicciones del informe Gartner (2017) para el año 2022 auguran que la mayoría de los ciudadanos de países desarrollados consumirán más bulos, información engañosa o inexacta que información verídica. [...]
Les prediccions de l'informe Gartner (2017) per a l'any 2022 auguren que la majoria dels ciutadans de països desenvolupats consumiran més notícies falses, informació enganyosa o inexacta que informació verídica. [...]
The Gartner report (2017) predicted that in 2022 most citizens in developed countries will consume more hoaxes and misleading or inaccurate information than true information. It is becoming increasingly clear that disinformation has become a major global problem (European Commission, 2021), but so is misinformation, since it contributes, in equal measure, to nurturing the infodemic climate (WHO, 2020) in society. [...]
Anàlisi is a science journal published by the Journalism and Communication Sciences Department of the Autonomous University of Barcelona (UAB). The journal has been published by the UAB Journalism Department since 1980. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3482
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 66 (2022) , p. 131-151 (Articles)  
9.
18 p, 770.0 KB Estrategias didácticas para favorecer las prácticas literarias digitales en la formación inicial de maestros / Cabré Rocafort, Míriam (Universitat de Barcelona)
En la formación inicial de maestro es necesario que los estudiantes adquieran estrategias didácticas para potenciar las prácticas literarias digitales. En esta investigación se usan métodos basados en el paradigma cualitativa e interpretativa y, mediante el análisis del discurso en sus tres dimensiones (enunciativa, temática e interlocutiva), se analizan los discursos de los estudiantes acerca de una propuesta didáctica para la etapa de Primaria relacionada con el desarrollo de prácticas literarias digitales (booktrailers). [...]
A la formació inicial de mestres és necessari que els estudiants adquireixin estratègies didàctiques per potenciar les pràctiques literàries digitals. En aquesta investigació s'utilitzen mètodes basats en la paradigma qualitativa i interpretativa i, mitjançant l'anàlisi del discurs en les seves tres dimensions (enunciativa, temàtica i interlocutiva), s'analitzen els discursos dels futurs docents sobre una proposta didàctica per a l'etapa de Primària relacionada amb el desenvolupament de pràctiques literàries digitals (booktrailers). [...]
In preservice teacher education it is necessary that students acquire didactic strategies to enhance digital literacy practices. In this research, methods based on the qualitative and interpretative paradigm have been used. [...]
Dans la formation initiale des enseignants, il est nécessaire que les étudiants acquièrent des stratégies didactiques pour renforcer les pratiques littéraires numériques. Cette recherche utilise des méthodes basées sur le paradigme qualitatif et interprétatif et, par l'analyse du discours dans ses trois dimensions (énonciative, thématique et interlocutive) analyse les discours des élèves sur une proposition didactique du niveau de primaire liée au développement de pratiques littéraires numériques (booktrailers). [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.891
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 4 (2021) , p. e891 (Articles)  
10.
16 p, 334.7 KB La transferencia de los proyectos de innovación docente : un estudio sobre su capacidad de transformar la enseñanza y el aprendizaje / Feixas, Mònica (Zurich University of Teacher Education) ; Martínez-Usarralde, María-Jesús (Universitat de València)
El artículo reflexiona sobre la capacidad de los proyectos de innovación docente financiados en convocatorias universitarias para transformar las prácticas educativas, la cultura de aprendizaje de los equipos pedagógicos, el desarrollo de titulaciones y el avance de la didáctica de la disciplina (Scholarship of Teaching and Learning - SoTL). [...]
L'article reflexiona sobre la capacitat dels projectes d'innovació docent finançats en convocatòries universitàries per transformar les pràctiques educatives, la cultura d'aprenentatge dels equips pedagògics, desenvolupar titulacions i avançar en la didàctica de la disciplina o la Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). [...]
The article analyses the capacity of university-funded educational innovation projects to transform teaching practices, the learning culture of teaching teams, the development of study programmes and the advancement of the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL). [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1407
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 69-84  

Articles : 54 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 8 registres trobats  
1.
15 p, 1.6 MB Arxiu Sonor de la Ràdio a Catalunya / Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
2023
MAC: Mercat Audiovisual de Catalunya. Granollers, 14 juny 2023  
2.
16 p, 1.7 MB Arxiu Sonor de la Ràdio a Catalunya, memoria en las ondas / Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
2023
Jornadas Españolas de Información y Documentación. Granada, 18es : 2023
2 documents
3.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d'adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
4.
7 p, 33.1 KB Una experiència d'aprenentatge basada en projectes en l'àmbit de la informàtica / Lapedriza i Garcia, Àgata (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Benavente i Vidal, Robert (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Ferrer, Miquel (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Garcia, Jaume (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Sánchez Albaladejo, Gemma (Centre de Visió per Computador (Bellaterra, Catalunya)) ; Valveny Llobet, Ernest (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
En aquest treball es presenta l'adaptació a l'EEES de les assignatures de Algorismes i Programació (AP) i Llenguatges de Programació (LP) de la titulació d'Enginyeria Informàtica de la UAB. Per a aquesta adaptació s'ha utilitzat, entre d'altres, una metodologia d'aprenentatge basada en un projecte comú. [...]
AP is a subject devoted to explain the theoretical basis of the analysis and design of algorithms, whereas LP applies these theoretical concepts using the C programming language. In the past, both subjects were seen as independent units although their contents are clearly complementary. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
5.
9 p, 134.7 KB El projecte de traducció : una eina per a l'aprenentatge cooperatiu i la professionalització / Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació)
Aquest treball pretén presentar una experiència d'aprenentatge basat en projectes (ABP) amb estudiants de traducció. L'ABP proporciona l'oportunitat de, per una banda, treballar tant les competències genèriques com les específiques del camp de la traducció i, per altra banda, acostar-se al món professional, cosa que facilitarà la seva inserció laboral. [...]
The objective of this article is to present a project based learning (PBL) experience with translation students. The PBL gives the student the opportunity to, on the one hand, work in the general and specific competences and, on the other and, approach the professional market, which will ultimately facilitate their insertion into the laboral market. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
6.
8 p, 86.9 KB Una experiència d'aprenentatge basat en problemes en enginyeria del software / Serrat Gual, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; López Peña, Antonio M.. (Antonio Manuel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
El departament de Ciències de la Computació imparteix des de fa força anys l'assignatura d'enginyeria del software a les titulacions superior i tècnica d'enginyeria informàtica. Fins el curs passat, la metodologia docent era la "tradicional": classes magistrals de teoria, classes de problemes i pràctiques de laboratori, amb una avaluació en que un examen escrit té el major pes. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  
7.
4 p, 81.2 KB Un Practicum per a la formació de mestres innovadors, reflexius i crítics / Casas i Vilalta, Montserrat coord. ; Creus Solà, Teresa ; Valls, Carme ; Bosch Mestres, Dolors ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Camps, Anna ; Font, Raquel ; López del Castillo, Lluís ; Prat Grau, Maria ; Ribas Seix, Teresa ; Sanmartí, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquesta comunicació es presenta una experiència feta amb alumnes de formació inicial de magisteri que es troben ja en el tercer curs. Especialitat Educació Primària. Es pretén dissenyar un model que faciliti la formació de mestres reflexius i decidits per una metodologia innovadora. [...]
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  
8.
7 p, 77.3 KB Aprenentatge basat en projectes. Una experiència / Pedreira Font, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior ; Jornades d'Innovació Docent de la UAB (1es : 2004 : Bellaterra, Catalunya)
2004
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 1es : 2004  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
592x824, 9.5 MB Co-teaching transdisciplinario : experiencias docentes / Saura Mas, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Cobo, Yolanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ritondale, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera, Jaume, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este libro pretende ser un compañero de viaje para el profesorado que desea plantearse la educación como un reto de actualización y puesta al día constante, y para quien desea un aliado frente a la parcelación de los conocimientos que realiza la visión exclusivamente disciplinaria de la formación tradicional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2020  
2.
12 p, 111.4 KB Les seduccions de l'urbanisme temporal / Ferreri, Mara (Queen Mary University of London)
Barcelona : Diputació de Barcelona, 2016 (Estudis. Sèrie Urbanisme i Habitatge)
La utilització temporal dels buits urbans, 2016, p. 84-95
2 documents
3.
2 p, 35.4 KB Plantilla per elaborar el pla de comunicació i divulgació científica del projecte / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Es detallen els canals amb que comptarà la Universitat Autònoma de Barcelona per a la difusió pública dels resultats de recerca vinculats a projectes, dins del pla de comunicació i divulgació científica de la Universitat.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2015
3 documents

Documents de recerca 27 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
152 p, 50.0 MB Consolidación y expansión de Kudwa : plan estratégico y digital para maximizar la visibilidad y la inserción social del colectivo / Serra Díaz, Paula ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte de fi de Grau te com a objectiu principal proposar un pla estratègic i creatiu per a la associació sense ànims de lucre Kudwa, que es dedica a proporcionar ajudes a refugiats i migrants de parla àrab. [...]
El presente proyecto de fin de Grado tiene como objetivo principal proponer un plan estratégico y creativo para la asociación sin ánimo de lucro Kudwa, que se dedica a brindar apoyo a refugiados y migrantes árabe parlantes. [...]
The main objective of this final degree project is to propose a strategic and creative plan for the non-profit association Kudwa, which provides support to Arabic-speaking refugees and migrants. This plan aims to strengthen the visibility and positioning of Kudwa, promote its programs and activities, as well as develop an effective content strategy for social networks. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
2.
115 p, 1.8 MB Els arxius dels centres educatius i la memòria educativa : estat de la qüestió i propostes de millora / Muntés Zabala, Bernat ; Zamora Escala, Jaume Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
El present treball vol establir un estat de la qüestió dels arxius dels centres educatius públics de Catalunya i reivindicar la seva importància per a la societat. Es fixa en les aportacions bibliogràfiques més importants i es fa una comparació entre les directrius de gestió documental oficials i el tractament que es fa en els centres. [...]
El presente trabajo quiere establecer un estado de la cuestión de los archivos de los centros educativos públicos de Cataluña y reivindicar su importancia para la sociedad. Se fija en las aportaciones bibliográficas más importantes y se realiza una comparación entre las directrices de gestión documental oficiales y el tratamiento que se realiza en los centros. [...]
This research aims to describe the state of the archives of the public educational centres in Catalonia and to highlight their importance for society. It has considered the most important bibliographical contributions to establish the framework. [...]

2022
Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]  
3.
1.6 MB Educación territorial en una comunidad emberá-chamí : Un estudio de investigación acción en colabor / Cruz Forero, Luz Dary ; Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors), dir.
Aquest treball parteix de la revisió de la legislació etnoeducativa vigent a Colòmbia i palesa en la Constitució Nacional de 1991, les regulació dels drets educatius de les poblacions minoritàries contemplades a la Llei General d'Educació, la Llei 115 de 1994 i els estudis dut a terme l'any 2015 pel Ministeri de l'Interior de Colòmbia al Resguard Altomira. [...]
Este trabajo parte de la revisión de la legislación etnoeducativa vigente en Colombia y que pone de manifiesto en la Constitución Nacional de 1991, las regulaciones de los derechos educativos de las poblaciones minoritarias contemplados en la Ley General de Educación, la Ley 115 de 1994 y los estudios realizados por el Ministerio del Interior de Colombia (2015) en el Resguard Altomira. [...]
Our research builds on the review of the ethno-educational legislation in Colombia developed from the National Constitution of 1991, the regulation of the educational rights of minority populations contemplated in Colombia's General Education Law (Law 115 of 1994) and the studies conducted in 2015 by Home Office of Colombia in the Altomira Reserve. [...]

2022  
4.
3.0 MB Causality and Institutional Distance in International Conservation and Development : A Telecoupling Approach / Busck-Lumholt, Louise Marie ; Corbera, Esteve, dir. ; Ole, Mertz, dir.
La investigació crítica del desenvolupament segueix rebent un impuls renovat com a resposta a la creixent consciència dels reptes relacionats amb les intervencions de projectes al Sud global, sovint facilitada per actors transnacionals i internacionals. [...]
La investigación crítica para el desarrollo sigue recibiendo un impulso renovado como respuesta a la creciente conciencia de los desafíos relacionados con las intervenciones de proyectos en el Sur global, a menudo facilitada por actores transnacionales e internacionales. [...]
Critical development research keeps receiving renewed momentum as a response to the increasing awareness of the challenges related to project interventions in the global South, often facilitated by transnational and international actors. [...]

2022  
5.
24 p, 508.9 KB Transformació rural : alternatives agroecològiques / Yuste Mayer, Anna ; Espluga, Josep, 1964- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball s'exposen les alternatives agroecològiques, existents als micropobles de Catalunya, en contraposició al model agrari industrial i els efectes que comporta al món rural la seva implementació. [...]
En este trabajo se exponen las alternativas agroecológicas, existentes en los micropueblos de Cataluña, en contraposición al modelo agrario industrial y los efectos que comporta en el mundo rural su implementación. [...]
This article presents the agro-ecological alternatives that exist in the micro-villages of Catalonia, in contrast to the industrial agrarian model and the effects that its implementation has on the rural world. [...]

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
6.
175 p, 3.1 MB Els projectes a l'aula de ciències de secundària : identificació de tensions i tipologies / Pérez i Torres, Miquel ; Márquez, Conxita, dir. ; Couso, Digna, dir.
La tesi doctoral Els projectes a l'aula de ciències de secundària: identificació de tensions i tipologies neix amb la intenció de comprendre i caracteritzar les noves propostes d'ensenyament aprenentatge de ciències associades a un moviment d'innovació pedagògica propagat pel territori català i espanyol durant la darrera dècada. [...]
La tesis doctoral Los proyectos en el aula de ciencias de secundaria: identificación de tensiones y tipologías nace con la intención de comprender y caracterizar las nuevas propuestas de enseñanza aprendizaje de ciencias asociadas a un movimiento de innovación pedagógica propagado por el territorio catalán y español durante la última década. [...]
The doctoral thesis Projects in secondary school science classroom: identification of tensions and typologies was born with the intention of understanding and characterizing the new science teaching-learning proposals associated with a pedagogical innovation movement spread throughout the Catalan and Spanish territory during the last decade. [...]

2022  
7.
15 p, 817.0 KB Creación de plataforma ágil para la gobernanza de departamentos IT / Fijo Moreno, Adrià ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Con el objetivo de facilitar la gestión de peticiones de una organización, este trabajo trata sobre la creación y personalización de un portal de autoservicio usando la plataforma de Jira proporcionada por Atlassian. [...]
With the aim of facilitating the management of requests in an organization, this work is about the creation and customization of a self-service portal using the Jira platform provided by Atlassian. Through the self-service portal, users send requests to the company and they are able to see the status of these requests at any time. [...]
Amb l'objectiu de facilitar la gestió de peticions d'una organització, aquest treball tracta sobre la creació i la personalització d'un portal d'autoservei usant la plataforma de Jira proporcionada per Atlassian. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
361 p, 5.7 MB Desigualdad social y construccion de proyectos profesionales. Un análisis comparativo a partir de la experiencia universitaria y el origen social de estudiantes chilenos / Soto Hernandez, Valentina ; Bonal, Xavier, dir.
La present investigació anomenada "Desigualtat social i construcció de projectes professionals. Una anàlisi comparatiu a partir de l'experiència universitària i l'origen social d'estudiants xilens ", té per objectiu comparar els projectes professionals, en una mostra d'estudiants universitaris, considerant les posicions socials, l'experiència universitària i les condicions laborals de les carreres. [...]
La presente investigación denominada "Desigualdad social y construcción de proyectos profesionales. Un análisis comparativo a partir de la experiencia universitaria y el origen social de estudiantes chilenos", tiene por objetivo comparar los proyectos profesionales, en una muestra de estudiantes universitarios, considerando las posiciones sociales, la experiencia universitaria y las condiciones laborales de las carreras. [...]
The present research is called "Social inequality and development of career plans. A comparative analysis based on university experience and social background from Chilean university students''. Its aim is to compare Chilean students' career plans, considering their social background, their university experience and the working conditions of their professional careers. [...]

2021  
9.
126 p, 1.7 MB La conversa exploratòria i l'expressió artística per interpretar poesia : una anàlisi exploratòria en el marc d'una seqüència didàctica sobre vídeopoesia / Oltra Bernal, Adrià ; Aliagas, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Anàlisi d'una seqüència didàctica pilot emmarcada en la proposta artística i audiovisual Poesia Dibuixada, impulsada pel Portal LletrA i duta a l'àmbit educatiu, que cerca treballar la poesia mitjançant un projecte innovador a l'aula de secundària. [...]
Análisis de una secuencia didáctica piloto enmarcada en la propuesta artística y audiovisual Poesía Dibujada, impulsada por el Portal LletrA y llevada al ámbito educativo, que busca trabajar la poesía mediante un proyecto innovador en el aula de secundaria. [...]
Analysis of a pilot didactic sequence under the artistic and audiovisual proposal Poesia Dibuixada, promoted by Portal LletrA and brought to the educational field, which seeks working on poetry through an innovative project at highschool level. [...]

2020
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
10.
68 p, 1.5 MB Dragos Manager : Desenvolupament d'un programa de gestió de projectes per a traductors / Pérez Atienza, Daniel ; Piqué Huerta, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest projecte hem dissenyat i desenvolupat una eina informàtica que hem anomenat Dragos Manager amb l'objectiu de facilitar i agilitzar alguns processos i tasques de la gestió de projectes de traducció. [...]
En este proyecto hemos diseñado y desarrollado una herramienta informática a la que hemos llamado Dragos Manager con el objetivo de facilitar y agilizar ciertos procesos y tareas de la gestión de proyectos de traducción. [...]
In this project we have designed and developed a computer tool called Dragos Manager with the aim of facilitating and speeding up certain processes and tasks in the management of translation projects. [...]

2020
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  

Documents de recerca : 27 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
42 p, 1.8 MB Programar per emocionar a EP i ESO / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Si algú ens pregunta com ens imaginem l'educació del segle XXI hi ha dos conceptes que no podrem evitar incloure sota aquest títol. Dos conceptes, que malgrat contar amb poc més d'una dècada de vida, estan transformant la nostra societat, i, com no podia ser d'una altre manera, el món educatiu. [...]
2016  

Fons personals i institucionals 256 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 723.2 KB Documentació sobre obres, reparacions i conservació / Alañá, Miguel ; Escosura Pulido, Fernando de la ; Noguer, Ramón ; Comercial Hiedra ; Eclipse S. A ; Electricidad Marco ; Mecanotubo ; Ribas y Pradell S.A ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1963
13 documents
2.
3 p, 890.9 KB Factures de reparacions, assegurances i advocats 1932-1935 / Societat del Gran Teatre del Liceu
1935
42 documents
3.
1 p, 669.5 KB Obras de reforma de la tienda 1ª de la casa nº 6 de la Rambla de Capuchinos / Escosura Pulido, Fernando de la ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1947
5 documents
4.
1 p, 643.5 KB Permisos de obras realizadas y en curso / Rull, Augusto de ; Vinyals i Muñoz, Melcior 1878-1938 ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1927
9 documents
5.
1 p, 718.3 KB Reconstrucción Palcos "Bañeras". Año 1939 / Canosa, Marino ; Crivillés, S. ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1939
12 documents
6.
2 p, 1.7 MB Documentació diversa sobre la reforma de l'escenari i sobre un teló metàl·lic / Bruguera Fabra, Josep Maria ; Dunkel, W. L. ; Pons Arola, Antonio ; Rull, Augusto de ; Thofehrn, Gerhard ; Vinyals i Muñoz, Melcior 1878-1938 ; Viñas i Dordal, Francesc ; Electra Industrial, S.A ; Schawe ; Siemens Schuckert (empresa) ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1929
50 documents
7.
1 p, 795.7 KB Proyecto de reforma de varias dependencias contiguas al Escenario / Pons Domínguez, Antonio ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1942
8 documents
8.
8 p, 5.9 MB Projecte per a la instal·lació d'aparells elevadors per a bateries de reflectors al G.T. del Liceu / Wagner, Richard 1813-1883 ; Seifert y Bienzobas ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1955
5 documents
9.
1 p, 1.3 MB Proyecto de gradería y butacas para los pisos 3º, 4º y 5º del Gran Teatro Liceo / Butacas M. Figueras ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1957  
10.
10 p, 2.7 MB Informe acerca de la posible ampliación de los anfiteatros de los pisos 3ª, 4ª y 5ª del Gran Teatro del Liceo / De la Escosura, Fernando ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1951
8 documents

Fons personals i institucionals : 256 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.